Έχετε το λόγο μας

To Room Hospitality Athens & Greece είναι μια ιδέα-συνέχεια μιας σειράς blogs που ο υπογράφων θεωρεί «δωρεάν οχήματα» για ένα ου-τοπικό ταξίδι στο φιλοξενείο-γη. Στο δρόμο ο οδηγός συναντά τοπία, καταλύματα, αξιοθέατα, ανθρώπους, φαινόμενα, ιδέες που μετά από μία αφ-αιρετική αξιολόγησή τους, αποτυπώνει τις εντυπώσεις του με ιδιαίτερο τρόπο. Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο-γη για το όμορφο αυτό ταξίδι και την δωρεάν παροχή άπειρων αγαθών και υπηρεσιών στους παραμένοντες … Παράλληλα μοντέρνα ή παραδοσιακά καταλύματα καλούνται να αποδείχνουν κάθε στιγμή την ικανότητα τους να αποπληρώνουν με ωραίο, σεμνό και value for money τρόπο τις ανάγκες των πελατών τους.

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Athens top city break destination, Αθήνα + κορυφαίος + city break + προορισμός, δηλώσεις, δήμαρχος Αθηναίων, Γεώργιος Καμίνης

Ο Δήμος Αθηναίων, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ένωσαν για τις δυνάμεις τους για την προώθηση της πόλης ως ιδανικό city break προορισμό για όλο το χρόνο.
Με όχημα το Athens Tourism Partnership και με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», ο δήμος Αθηναίων σε σύμπραξη με ιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή της καθιέρωση ως κορυφαίο city break προορισμό στη νότια Ευρώπη. Το Athens Tourism Partnership θα διευρυνθεί και με άλλους φορείς, ιδρύματα και εταιρείες που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.  Η Αθήνα γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό Παράλληλα, μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Αθήνα βρίσκεται σε μια «τουριστική άνοιξη».
Ο Αντιπρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, τονίζει: «Μαζί με την ανάπτυξη της πόλης, των ξενοδοχείων, της ακτογραμμής η οποία σταδιακά αναπτύσσεται, τις γαστρονομικές επιλογές και τις διάφορες βελτιώσεις οι οποίες συντελούνται, πραγματικά πιστεύουμε ότι η Αθήνα γίνεται ένας πολύ ανταγωνιστικός διεθνής προορισμός όλο το χρόνο". Επίσης η Αθήνα κερδίζει το δικαίωμά της να είναι πλέον πόλη- προορισμός . Η AEGEAN έχει αυξήσει τις συνδέσεις από 41 χώρες και 80 αεροδρόμια. Ο Δήμος Αθήνας και η AEGEAN, δίνουν από κοινού την μάχη για να ενδυναμώσουν την παρουσία και τη θέση της πόλης στη διεθνή τουριστική αγορά όλη τη διάρκεια του χρόνου.  Η μεγάλη καμπάνια  «One City, Never Ending Stories», που παρουσιάστηκε στο Βερολίνο και αναδεικνύει την ποικιλία των επιλογών που προσφέρει η πόλη καλεί τους επισκέπτες της να δημιουργήσουν τις δικές τους ιστορίες..  Η καμπάνια συνεχίζεται  με νέο τίτλο «Άνοιξη στην Αθήνα» από την 1η Μαρτίου 2018 και εστιάζει κυρίως, στη γερμανική αγορά..
(πηγή www.tornos.gr).
Δηλώσεις έκανε ο δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης κατά τη διάρκεια της ITB. Deutsche Welle, / Süddeutsche Zeitung: «Αθήνα, το νέο Βερολίνο» Ο κος Καμίνης υποστηρίζει, ότι «η Αθήνα είναι το νέο Βερολίνο». Στην ΙΤΒ, ο δήμαρχος της Αθήνας προσκάλεσε όλους «στη διάσημη και ζωντανή Αθήνα. "Δεν υπερβάλλουμε εάν πούμε ότι η Αθήνα βιώνει μια τουριστική άνοιξη», διαβεβαιώνει ο Γιώργος Καμίνης. Ο δήμος Αθηναίων, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και η AEGEAN, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ελλάδας, ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους σε μια συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για μια διαφημιστική εκστρατεία με εκατό ταινίες μικρού μήκους.


 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου