Έχετε το λόγο μας

To Room Hospitality Athens & Greece είναι μια ιδέα-συνέχεια μιας σειράς blogs που ο υπογράφων θεωρεί «δωρεάν οχήματα» για ένα ου-τοπικό ταξίδι στο φιλοξενείο-γη. Στο δρόμο ο οδηγός συναντά τοπία, καταλύματα, αξιοθέατα, ανθρώπους, φαινόμενα, ιδέες που μετά από μία αφ-αιρετική αξιολόγησή τους, αποτυπώνει τις εντυπώσεις του με ιδιαίτερο τρόπο. Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο-γη για το όμορφο αυτό ταξίδι και την δωρεάν παροχή άπειρων αγαθών και υπηρεσιών στους παραμένοντες … Παράλληλα μοντέρνα ή παραδοσιακά καταλύματα καλούνται να αποδείχνουν κάθε στιγμή την ικανότητα τους να αποπληρώνουν με ωραίο, σεμνό και value for money τρόπο τις ανάγκες των πελατών τους.

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Digital Marketing Presentations by Hotel Tech Conference 2019 Digital Transformation in Hospitality Industry 7 Φεβρουαρίου 2019 – Αθήνα, Wyndham Grand Hotel, see 87 photos of the seminar

Digital Transformation
Tips for digital Marketing από εισηγητές βλεπε πρόγραμμα - https://hoteltech.gr/
Δυνατό wifi δίνει αξία στο ξενοδοχείο περισσότερο και από το πρωϊνό.
Οι έξυπνες συσκευές δίνουν το πάνω χέρι στους καταναλωτές τουριστικών ξενοδοχειακών προϊόντων.
Μέσα από τον ντιζιταλ κόσμο ανοίγουμε μονοπάτια για να κερδίσουμε νέες κρατήσεις.
Κάνουμε την Διαφορά από τον ανταγωνισμό. Εντοπίζουμε και αναδεικνύουμε τις ιδιαιτερότητες του ξενοδοχείου.
Το ξενοδοχείο έχει την δικιά του ιστορία (στόρυ) (αφήγημα)
Ποτέ μα ποτέ δεν χάνουμε ή αφήνουμε αναπάντητη ακόμα και μία κλήση.
Συνεχή προσπάθεια να προσελκύσουμε και να κερδίσουμε νέους επισκέπτες.
Ενισχύουμε την παρουσία μας σε όλα τα κοινωνικά μέσα επικοινωνίας και καταγράφουμε το βέλτιστο κοινό.
Ενισχύουμε την ψηφιακή μας βιτρίνα σε πολυκαναλική βάση.
Προσπαθούμε να κερδίσουμε κρατήσεις στη δικιά μας μηχανή κρατήσεων.
Μια επένδυση σε επιχειρησιακό (PMS) Project Management System θεωρείται αναγκαίο - επιτακτικό.
To office assistance πρέπει να λειτουργεί με επαγγελματισμό, αλληλογραφία, απαντήσεις, προσφορές κλπ.
Αλλα σημεία από εισηγητές:
Η τουριστική αγορά έχει αλλάξει.. οι καταναλωτές ψάχνονται πάρα πολύ.. όλοι επενδύουν στο post sales.. και χτίζουν βάσεις δεδομένων με επαναλαμβανόμενους επισκέπτες (repeaters).. πόσοι και ποιοί μας έστειλαν άλλους και ποιους; .. μεμονωμένους..  γκρουπς.. επιχειρήσεις.. γιατί ταξιδεύουν; για προσωπικούς λόγους.. για φαγητό.. τι περιμένουν να δουν οι επισκέπτες; τι δεν περιμένουν;.. Έχετε υπ' όψιν σας ότι ένα παράπονο επηρεάζει 29 καταναλωτές βάσει στατιστικών.. δεν περιμένει κάτι παραπάνω.. πρέπει να νιώσει μοναδικός.. (family) σε φιλικό περιβάλλον.. Επαναλαμβανόμενοι πελάτες είναι οι business.. είναι οι οικοπγένειες 1 φορά στις 10.. να νιώσει ότι αυτό που δίνει σε χρήμα το παίρνει σε αξία. (value for money).. το αφτερ σαλεσ ξεκινά από το check in.. ενισχύουμε το welcome.. με χαμόγελο και ρόφημα ή ποτό..  συμπληρώνουμε έντυπο προ-αξιολόγησης (document).. χωρίς CRM δεν γίνεται τίποτα.. Customer-relationship management (CRM.. δείχνουμε στο πελάτη πόσο μοναδικός είναι.. χαμόγελο.. πόσο χαιρόμενα που τους βλέπουμε.. κεράσματα.. εφαρμόζουμε προς τα έξω τα gift voucher.. κλπ.. η συνέχεια παρακάτω με εικόνες από την ημερίδα.
https://hoteltech.gr/






















































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου