Σελίδες

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2018

Τουρισμός, ανάπτυξη, ανάπλαση, παλαιά κτίρια, κοινωνικοί φορείς, προτάσεις, σχέδια, καινοτόμοι φορείς, πλατφόρμες τουρισμού και πολιτισμού αρωγοί στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού

Hotel Hellas
ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ: "Πάμε Ελλάδα, διακοπές, είναι ιδανική χώρα".. ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ: Συχνά το σλόγκαν και το πιστεύουμε.. ΓΡΑΦΕΤΑΙ: "Ο τουρισμός είναι σε ανοδική πορεία" και αυτό το πιστεύουμε αλλά περιμένουμε και τα στατιστικά.. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ: Ήλιος, θάλασσα και ασφάλεια σίγουρα μετράνε και πουλάνε.. Και αυτό το πιστεύουμε.. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ: "Οι υποδομές συνεχώς βελτιώνονται".. Και αυτό το πιστεύουμε αλλά και το ΕΡΕΥΝΟΥΜΕ.. ΓΡΑΦΕΤΑΙ: Υπάρχουν σχέδια, συντονισμός, marketing plans, business plans, ανακατασκευές, βελτιώσεις λιμανιών και αεροδρομίων και άλλων τουριστικών εγκαταστάσεων, Ριβιέρας σε πλάνα ανάπτυξης, ακτές, σιδηροδρομικά δίκτυα, σταθμοί, αναβαθμίσεις συνοικιών, πλατειών, κέντρου Αθήνας, αναπλάσεις πάρκων, χώρων, κλασσικών κτιρίων, συμβαίνουν ακούγονται, φαίνονται, συζητιούνται, είναι στα χαρτιά, όλα τα ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ αλλά και πρόοδος .. 13/12/2017.

Μια ματιά σε παραπομπές σε επίσημες αποφάσεις φορέων και εξουσίας θα διαπιστώσετε πολύ καλές προθέσεις,  βήματα ή και χορηγούμενα κονδύλια, ΕΣΠΑ.. ΝΑΙ στην τουριστική αναγέννηση του τόπου αφού βασικοί παράμετροι του τουριστικού γίγνεσθαι ΠΡΟΥΠΑΡΧΟΥΝ σε πολύ καλή τιμή και ποιότητα και ποσότητα: φιλοξενία, πολιτισμός, κουλτούρα, εκδηλώσεις, πολυμορφία επιχειρήσεων, θάλασσα, ήλιος και ασφάλεια.. ΑΜΕΣΟ & ΣΟΒΑΡΟ: η διαφύλαξή των ανωτέρω στοιχείων σαν κόρη οφθαλμού.. ΕΠΕΙΓΟΝ: η ανάπτυξη και άλλων των υποδομών.. ΑΛΛΑ ας ξεκινήσουμε από το νοικοκυριό που συμπεριλαμβάνει την καθαριότητα, την σήμανση, την αισθητική, η μεταβίβαση από τη ρύπανση όλων των μορφών στο καθαρό τοπίο.. σωστή και χρηστή διαχείριση των πόρων, περιορισμό της γραφειοκρατίας, ελέγχους εσωτερικούς και εσωτερικούς των δομών δημοσίου και ιδιωτικού τομέα..

ΕΚΚΛΗΣΗ δια της πέννας τουριστικού πολιτικού και οικονομικού τύπου : για ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ για τη χώρα, ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ κυβέρνησης, φορέων, επιχειρήσεων, ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ, ΕΞΥΠΝΑ BUSINESS PLAN, ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ανά τουριστική μονάδα, περιοχή, περιφέρεια.. Πολύ μεγάλο το κεφάλαιο του τουρισμού και απαιτεί σκληρή ατομική και συλλογική δουλειά να πάει μπροστά. Επίσης έναρξη προγραμμάτων Χειμερινού Τουρισμού, βλέπε Κύπρο 1/11/2017-30/4/2018, Πρόγραμμα χειμερινών εμπειριών.
Αλλά τι μπορεί ειδικά να γίνει και από ποιόν; Στο πολύ γενικό ερώτημα που θέτουμε εδώ δεν υπάρχει μία μόνο απάντηση αλλά πολλές από αυτούς που βιώνουν τον τουρισμό με οποιοδήποτε τρόπο.
Εδώ θα βρείτε μερικές γενικές προτάσεις που χρειάζονται εξειδίκευση.
  • Αξιοποίηση 1.126 εγκαταλελειμμένων κτιρίων ιδιοκτησίας κοινωνικών φορέων. Ανάπτυξη ηλεκτρονικής πλατφόρμας των 1.126 κτιρίων κοινωνικών φορέων ώστε ο πολίτης να δει ποια εντάσσονται, που βρίσκονται και πως προχωρά η διαδικασία με στόχους και ορίζοντα.
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας διαδρομών οικιών ποιητών και συγγραφέων και ιστορικών προσωπικοτήτων με παράλληλη ανάδειξη του έργου των. ΟΚ νέα εδώ.13/12/2017.
  • Πραγματοποίηση ενός μεγάλου event - forum για κατάθεση ιδεών για καλλιτεχνική απο-ρύπανση - αντι-ρύπανση στο κέντρο των Αθηνών. Ξενοδόχοι, φορείς, κράτος, συνδικάτα, συνεταιρισμοί, ομάδες, κοινωνικοί φορείς, κόμματα να αναλάβουν μικρές και εφικτές δράσεις και πρωτοβουλίες με πρόγραμμα και συντονισμό. Προσανατολισμός στον άνθρωπο. Ο κάθε ένας με δικό του τουριστικό σχέδιο, ενταγμένο στο γενικότερο χωρικό business plan της πολιτείας και υπάκουο σε υγιείς οικονομικούς κανόνες της αγοράς.
  • Καινοτόμες προτάσεις για χαλάρωση, διασκέδαση, μόδα, πολιτισμό, εκπαίδευση. Μέτρα προστασίας της δημόσιας και ιδιωτικής περιουσίας.
  • Από τη θεωρία στη πραγματικότητα, από το κενό γράμμα στην πράξη, άνευ κόστους υπηρεσίες, γαστρονομικές υπηρεσίες αξιοποίηση υπηρεσιών τρίτων, εργαλείας αξιολόγησης υπηρεσιών, νεκροί χρόνοι και εκπαίδευση, κυκλική διαδικτυακή εκπαίδευση, homework, κοινωνικά μυνήματα.
  • Ζωντανή σχέση σχολών τουρισμού και επιχειρήσεων, θεσμών, φορέων και συνδικάτων.
  • Θεματικές βόλτες στις γειτονιές, στις εκκλησίες, στα λιμάνια, στους αρχαιολογικούς χώρους.
  • Εκπαίδευση, μετεκπαίδευση, θεματικά τοπικά ελληνικά πρωινά θεματικές βραδιές, (από την πιο μικρή υποδομή υποδοχής και διαμονής επισκεπτών μέχρι την πιό μεγάλη).
  • Το κράτος από τη μεριά του θα πρέπει να αποδείξει ότι κάνει σωστή διαχείριση, μειώνει στο ελάχιστο τη γραφειοκρατία και συντονίζει τους θεσμούς για την υλοποίηση των τουριστικών σχεδίων. (https://www.patt.gov.gr/)
  • Συνεχίζεται.. 
  • Προγράμματα αστέγων.(21-2-2018)

Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Athens top city break destination, Αθήνα + κορυφαίος + city break + προορισμός, δηλώσεις, δήμαρχος Αθηναίων, Γεώργιος Καμίνης

Ο Δήμος Αθηναίων, η AEGEAN και ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ένωσαν για τις δυνάμεις τους για την προώθηση της πόλης ως ιδανικό city break προορισμό για όλο το χρόνο.
Με όχημα το Athens Tourism Partnership και με κεντρικό μήνυμα το «Μαζί για την Αθήνα», ο δήμος Αθηναίων σε σύμπραξη με ιδιωτικές επιχειρήσεις έχουν στόχο την ανάδειξη της αυθεντικής εμπειρίας της Αθήνας και τη σταδιακή της καθιέρωση ως κορυφαίο city break προορισμό στη νότια Ευρώπη. Το Athens Tourism Partnership θα διευρυνθεί και με άλλους φορείς, ιδρύματα και εταιρείες που σχετίζονται με την τουριστική ανάπτυξη της πόλης.  Η Αθήνα γίνεται πόλος έλξης νέων καλλιτεχνών και δημιουργών από το εξωτερικό Παράλληλα, μεγάλοι διεθνείς ξενοδοχειακοί όμιλοι επιλέγουν την πόλη μας για τη λειτουργία νέων σύγχρονων, ξενοδοχειακών μονάδων συμβάλλοντας στην τόνωση της τοπικής οικονομίας και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η Αθήνα βρίσκεται σε μια «τουριστική άνοιξη».