Σελίδες

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Grow Greek Tourism online Digital Development Plan for Nestorion Hotel and Ansa Car Rental by Google consultance

Digital Development Plan http://greektourism.withgoogle.com Επιχείρηση: Hotel Νεστόριο - Ansa Rentals 1. Βελτιώστε την ψηφιακή σας παρουσία Website: ● Aποτελεί σημαντικό κομμάτι της επιχείρησης σας, δείχνοντας μια επαγγελματική εικόνα στους πελάτες. Δώστε σημασία σε αυτό που σας ξεχωρίζει. Σας προτείνουμε η ιστοσελίδα να: 1. - είναι κατάλληλη για περιήγηση απο κινητό τηλέφωνο καθώς το 55% ψάχνει μέσω κινητών συσκευών. 2. -αφηγείται την ιστορία σας. 3. -διαθέτει φόρμα κράτησης, σταθέρη σ’ όλες τις καρτέλες, ώστε να αυξάνετε τις πιθανότητες να γίνουν περισσότερες άμεσες κρατήσεις. 4. - είναι εμπλουτισμένη με φωτογραφίες/video από τα δωμάτια σας και τις υπηρεσίες σας. 5. - είναι γρήγορη για να προσφέρετε καλύτερη εμπειρία στον πελάτη. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία δωρεάν, όπως το Google test my site (https://testmysite.thinkwithgoogle.com/) για να ελέγχετε την ταχύτητα της ιστοσελίδας, τη συμβατότητα με κινητές συσκευές, και να προβείτε σε διορθώσεις όπου χρειάζεται, για τη γρήγορη περιήγηση του χρήστη.
6. -συνδέεται με τα social media. Κάποια εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να φτιάξετε ιστοσελίδα με μηδενικό κόστος ή να πάρετε ιδέες για την υπάρχουσα ιστοσελίδα σας: wordpress.com , www.wix.com Aν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για βελτίωση της ιστοσελίδας από κάποιον Google Partner μπορείτε να βρείτε εδώ: https://www.google.gr/intl/el/partners/about/ Μπορείτε να παρακολουθείτε δωρεάν τη συμπεριφορά του χρήστη στο website σας, μέσω Google Analytics (http://www.google.com/analytics/ ). Διαμορφώσετε τις ενέργειες σας ανάλογα με τους στόχους σας και τις ανάγκες των δυνητικών πελατών σας. (πχ: αν δείτε πολλές επισκέψεις από Γάλλους, μπορεί να σας είναι χρήσιμο να μεταφράσετε την ιστοσελίδα σας στα Γαλλικά) Facebook & Instagram: ● Προσελκύστε περισσότερους πέλατες, ανεβάζοντας φωτογραφίες ή βίντεο από την επιχείρηση σας, φροντίζοντας ταυτόχρονα να ανανεώνετε συχνά το περιεχόμενο της σελίδας. ● Δημιουργήστε events και προσκαλέστε τους πελάτες και φίλους σας. ● Προβάλετε προσφορές/εκπτώσεις για τις ημέρες ή τους μήνες που έχετε χαμηλή επισκεψιμότητα. Tripadvisor & foursquare: ● Ανεβάστε φωτογραφικό υλικό για να σας γνωρίσουν καλύτερα οι δυνητικοί πελάτες σας (το tripadvisor χρησιμοποιείται σε μεγάλο βαθμό από ξένους τουρίστες). ● Προτείνεται να απαντάτε στις κριτικές(καλές και κακές) στο Tripadvisor. Διαχειρίζοντας αποτελεσματικά μια αρνητική κριτική προλαβαίνετε περαιτέρω δυσφήμιση ενώ δείχνετε στους πελάτες σας οτι τους "ακούτε". Ταυτόχρονα ευχαριστήστε τους ικανοποιημένους πελάτες σας, και καλέστε τους να σας επισκεφτούν ξανά.
2. Βοηθήστε τους πελάτες σας να σας βρουν online Google My Business: Σας προτρέπουμε να ανανεώνετε τα στοιχεία της επιχείρηση σας στο Google MyBusiness (χάρτες) προκειμένου: ● Να σας βρίσκουν εύκολα και γρήγορα οι πελάτες σας . ● Να εμφανίζονται περισσότερες πληροφορίες σε περισσότερο χώρο όταν ψάχνουν την επιχείρησή σας. ● Να εμφανίζονται τα στοιχεία επικοινωνίας σας ώστε να επικοινωνούν μαζί σας πιο εύκολα. Βασικά στοιχεία που πρέπει να υπάρχουν: Φωτογραφίες, Χάρτης, Διεύθυνση, Τηλέφωνο, Ιστοσελίδα, Click to Call στην επιχείρηση. Επιπλέον οδηγίες θα βρείτε εδώ: https://www.google.com/intl/el/business/ καθώς και διαδικτυακή υποστήριξη εδώ https://support.google.com/business/contactflow?hl=el Σε περίπτωση που έχει προκύψει κάποιο θέμα με το Google My Business μπορείτε να τηλεφωνήσετε εδώ: 00800 4414 8196 (αστική χρέωση) 3. Βρείτε νέους πελάτες Google Trends: ● Mάθετε πως σας ψάχνουν οι πελάτες σας και ποιά keywords πληκτρολογούν για να σας βρούνε: https://www.google.com/trends/ ● Χρησιμοποιήστε real-time δεδομένα αναζήτησης για να σας βοηθήσουν να κατανοήσετε την συμπεριφορά των καταναλωτών μέσα στο χρόνο. Google adwords: ● Κάντε στοχευμένη (χώρα, συσκευή, συχνότητα, ηλικία κτλ.) και μετρήσιμη διαφήμιση, όπου ορίζετε εσείς το ποσό και χρεώνεστε ανά κλικ, για μια πιο αποδοτική επένδυση. Προτείνονται οι ακόλουθοι τρόποι: 1) Search campaign: Η επιχείρησή σας θα εμφανίζεται όταν κάποιος ψάχνει για αυτό που προσφέρετε π.χ.δωμάτια Αθήνα, δωμάτια κοντά σε θάλασσα στην Αθήνα, rent a car Athens, κ.ά (ανάλογα σε τι λέξεις κλειδιά θα επιλέξετε να εμφανίζεστε). 2) Display campaign: Διαφήμιση με κείμενο ή εικόνα (banner) σε ιστοσελίδες με περιεχόμενο που επισκέπτονται οι πελάτες σας π.χ. site ταξιδιωτικού περιεχομένου. 3) Remarketing: Στοχεύστε σε όσους επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας έστω και μια φορά με εξατομικευμένη διαφήμιση, ώστε να τους υπενθυμίσετε την επιχείρηση σας και να επανέλθουν. ● Mε το keyword planner https://adwords.google.com/KeywordPlanner μπορείτε να αναζητήσετε ιδέες για λέξεις-κλειδιά, να λάβετε στατιστικά στοιχεία ιστορικού και να δείτε ποια είναι η πιθανή απόδοση μιας λίστας λέξεων-κλειδιών. ● Δωρεάν υποστήριξη για Google Adwords: 00800 44148196 (αστική χρέωση) Για νέους πελάτες για τα πρώτα 25 Ευρώ η Google σας δίνει επιπλέον 75 Ευρώ 4. Συνεχίστε να εμπλουτίζετε τις ψηφιακές σας γνώσεις Μέσα από το εκπαιδευτικό υλικό της πλατφόρμας του Grow Greek Tourism Online, μπορείτε να αναπτύξετε τις γνώσεις σας στο διαδίκτυο στο δικό σας ρυθμό. Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, αποκτάτε αυτόματα την επίσημη πιστοποίηση. Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας και ξεκινήστε σήμερα στο http://greektourism.withgoogle.com Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με τον Online Advisor σας ή στείλτε email στο contact@ggto.gr
Above Advisment is done by:
Zormpa Angeliki
Online AdvisorMobile: 6947598991
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου