Σελίδες

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Digital Marketing by Hotel Tech / Smart Hotel, βεβαίωση παρακολούθησης, Χρήστος Ρουμελιώτης, διαβάστε παρακάτω

http://www.hoteltech.gr/
About digital Marketing by Hotel Tech / Smart Hotel 26/6/2019 απόσπασμα από την μπροσούρα της οργάνωσης: "το digital marketing και οι on line κρατήσεις βρίσκονται στο πυρήνα της εμπορικής διαχείρισης της καλής φήμης και της προσέλκυσης πελατών στα ξενοδοχεία. Σε αντίθεση μάλιστα με άλλους τομείς που αρκεί μόνο η αρχική επένδυση και η τήρηση των διαδικασιών, ο συγκεκριμένος τομέας απαιτεί διαρκή ενασχόληση, δεδομένου ότι είναι δυναμικός αφού υπάρχουν κάθε μέρα δημοσιεύσεις στα social media που απαιτούν την προσοχή μας.
Ο ξενοδοχειακός κλάδος, έχει απόλυτη ανάγκη τις τεχνολογικές εφαρμογές για την εύρυθμη και πιό αποτελεσματική λειτουργία του και διατήρηση του επιπέδου ποιότητας των υπηρεσιών του και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Ο "ψηφιακός μετασχηματισμός" του ξενοδοχειακού κλάδου συντελεί στην διεύρυνση προς νέες αγορές,  και την προσέλκυση πελατών από το εξωτερικό. Πάντα υπό την προϋπόθεση της επιλογής των κατάλληλων τεχνολογικών λύσεων, που να ανταποκρίνονται σε ένα ολοκληρωμένο business plan και σε σχεδιασμό προσαρμοσμένο στις εξειδικευμένες ανάγκες και στις στοχεύσεις κάθε επιχείρησης".
"Για την ξενοδοχειακή αγορά, να συμβαδίζει διαρκώς με τις εξελίξεις της τεχνολογίας και να μπορεί να προσαρμόζεται άμεσα στις τάσεις, επαγγελματικές ή καταναλωτικές, του τομέα του τουρισμού και ταξιδιών, είναι βασική προϋπόθεση για τη διατήρηση και περαιτέρω βελτίωση της κομβικής θέσης της στην οικονομία. Επιπρόσθετα η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να προσφέρει μια πιο εμπλουτισμένη εμπειρία υπηρεσιών στους πελάτες του και να διαφοροποιείται έναντι του ανταγωνισμού.
Η τεχνολογική επανάσταση επιφέρει και την επανάσταση στο τουρισμό, μετουσιώνοντας σε πράξη το "έξυπνο ξενοδοχείο".  Στην ψηφιακή εποχή υπάρχουν αμέτρητες επιλογές και δυνατότητες που ωθούν τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να εξερευνήσουν νέες αγορές, να προσεγγίσουν νέες πελατειακές ομάδες και να στοχεύσουν μακρύτερα και ψηλότερα".


Tips και φωτογραφίες από τις παρουσιάσεις των ομιλητών.

Τίνα Μιχαηλίδου, ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ. Strategy Communication & Digital Director HotelBrain.

Σημ.: οι παρακάτω σημειώσεις δεν αποτελούν και τεκμήριο ακριβούς απεικόνισης ή περίληψης των λεχθέντων των εισηγητών και ασφαλώς λείπουν μεγάλα κομμάτια, ίσως και τα σημαντικότερα, αλλά ο γράφων ούτως ή άλλως τις θεωρεί πολύ ωφέλιμες για συναδέλφους και fun του digital hotel γιαυτό και η καταγραφή τους είναι με τελίτσες χωρίς αρχή... και τέλος... 

στο ερώτημα αν θα πρέπει να αλλάξουμε το τρόπο που εργαζόμαστε η απάντηση είναι σίγουρα ναι... και με τη βοήθεια της τεχνολογίας βέβαια... η αλλαγή έρχεται από μας και όχι από την τεχνολογία... η οποία βοηθά...  τον πελάτη τον προσεγγίζουμε με την διαφήμιση, το f mouth και τις πωλήσεις... πρέπει να κάνουμε να αισθανθεί διαφορετικά με τα μηνύματα μας και να τον κερδίσουμε... ο εν δυνάμει πελάτης σήμερα περνάει πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη και αποφασίζει να πάρει τις διακοπές του με τη βοήθεια του internet 87%... o καλός διευθυντής σήμερα διοικεί 2 ταυτόχρονα ξενοδοχεία... το πραγματικό και το digital...  to target... προσεγγίζεται ευκολότερα μέσω internet... direct marketing...  πως θα στήσουμε όμως το digital hotel ?... πρέπει ένα καλό url... απλό site που με ελάχιστα κλικ να φτάνει στο αποτέλεσμα... να υπάρχει call to action button πχ book now... το site δεν πρέπει να κάνει πάνω από 15 δεύτερα να ανοίξει... το 85% των χρηστών μπαίνουν από το κινητό και μετά πάνε στο σταθερό να κλείσουν ενδεχομένως διακοπές... πρέπει επίσης να έχει ένα γρήγορο βίντεο... μια αποτελεσματική μηχανή κρατήσεων... ποπ απ με τιμές δωματίων ώστε ανά πάσα στιγμή ο επισκέπτης να είναι ενήμερος για τις τιμές των προϊόντων, υπηρεσιών... μία άλλη παράμετρος απαραίτητη για το χτίσιμο της στρατηγικής είναι το SEO... δηλαδή πως θα βγούμε όσο πιό γίνεται πιό ψηλά στις μηχανές αναζήτησης... πχ Ρώμη για δωμάτιο... εδώ έχουμε 2 ταχτικές... on site seo... και off site seo... για το πρώτο χρειάζεται καλό περιεχόμενο, όχι άσχετο... για το δεύτερο είναι η καλή φήμη του ξενοδοχείου δηλαδή οι άλλοι να μιλάνε για μας... και αυτό επιτυγχάνεται με διάφορους τρόπους... μέσα από τα social media... listing... reviews and back links... όλα παίζουν ρόλο, η συχνότητα χρήσης, η συνάφεια, ο ανταγωνισμός και τα εργαλεία που διαθέτουμε (της google και άλλα)... το καλό content  φέρνει πελάτες από παντού... πέρα από αυτό οι φωτογραφίες παίζουν ρόλο, το έξυπνο content... βρείτε το κανάλι που σας ταιριάζει και  σας βοηθά... προσοχή και στην αντίστροφη επικοινωνία είναι μειονέκτημα... και προσπαθήστε να την αποφύγετε... Travel bloggers... νέα τάση τα τελευταία χρόνια καλέστες τους στην off season, ελέγξτε τι ακροατήριο έχουν... τι followers... το fb δημιουργεί επιθυμία, τα adwords φέρνουν τον πελάτη... Τα digital εργαλεία πρέπει να είναι σωστά οργανωμένα... κάτω από ενιαία πολιτική... να ελέγχονται ταχτικά... και δεν είναι όλα για όλους... οι χρήστες είναι πάντα σε ετοιμότητα να σχολιάσουν... το digital είναι το μέλλον των ξενοδοχείων...

Τίνα Μιχαηλίδου HotelBrain

Τίνα Μιχαηλίδου HotelBrain















Συνεχίζεται με tips άλλων ομιλητών...
ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ "HOW TO INCREASE BOOKINGS USING ON LINE ADVERTISEMENT" - Growth and Data Engineer, GrowthRocks.

ο  ρόλος του fb είναι να ενημερώνει πελάτεις και ρόλος των adwards να τους οδηγούν προς τα εμάς... η διαφήμιση είναι μακράς απόδοσης... βοηθά τον κατάλληλο άνθρωπο την κατάλληλη στιγμή....  το προϊόν και οι παροχές βοηθάνε να έλθει ο χρήστης στο ξενοδοχείο... η διαφήμιση στο fb ... τα likes... κλπ σημαντικό ρόλο παίζει η φωτογραφία... η διαφήμιση πρέπει να έχει φωτογραφία τίτλο κείμενο και περιγραφή... πρέπει να κάνουμε στροφή στον τρόπο που σκεπτόμεθα... να φτιάξουμε ένα σύστημα ενεργειών, ένα (ευέλικτο) μοντέλο και να βάλουμε στόχους που να τους τρέξουμε εμείς οι ίδιοι.... το marketing είναι ένας αναρχικός χώρος.... που κάνει ό,τι θέλει σύμφωνα όμως με ένα μοντέλο... πλάνο... project.... μετά μελετούμε τα διάφορα tools και βλέπουμε αν μας αποδίδουν τζίρο, traffic... και τα μελετούμε και αν δεν εχουν πάει καλά αλλάζουμε το focus... και κάθε βδομάδα ακόμα... remarketing.... και πως το κάνουμε.... ΜΕΤΡΑΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ... στήνουμε σωστά τα analytics... σωστό set up στα analytics... στήνουμε σωστά news letters... παρακολουθούμε τον αριθμό αυτών που ανταποκρίνονται... αλλάζουμε το target group αν χρειάζεται... experiment .... experiment.... experiment .... αρχικά εσύ μετά γίνεται ομαδικό πάθος... η πληρωμή είναι ό,τι καλύτερο για την προώθηση και γιαυτό πρέπει να διαθέτεις budget.... e-mails είναι πολύ σημαντικά πρέπει να φτιάξετε λίστες... είναι το κανάλι που κάνει convert... σήμερα είναι δυνατόν να μαζεύεις e-mails μέσα από το fb.... αν θέλουμε να αυξήσουμε τις e-mails λίστες πρέπει να κάνουμε retargeting... το dynamic retargeting δουλεύει αρκετά καλά... τελικά όμως 1ο στη σειρά ειναι τα adwords... 2ο τα οργανικά και 3ο η καλή διαφήμιση... (τηλέφωνο... extensions... άλλες προσφορές... να είμαστε ευέλικτοι.... παίζουμε πολύ τη στιγμή της προώθησης... πάντως και παλι το λέω τα ads είναι τα πιόα αποτελεσματικά...
φωτογραφίες:
Σωτήρης Πανταζής GrowthRocks










ττη συνέχεια tips από την παρέμβαση του Αποστόλη Μεγγούλη head of content, Viral Loops & Co-founder, Growth hacking University. "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ GROWTH HACKING ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ" τι είναι growth hacking????.... βλέπε φωτογραφίες στο τέλος της ενότητας... με απλά λόγια αποσκοπεί στην ανάπτυξη της εταιρείας με μέθοδο... αλλά πως;;;;.... ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΛΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΑΣ... πρέπει να έχουμε data... σωστά analytics...  2 μυαλά καλύτερα από ένα.... προτεραιότητες.... να κάνουμε πειράματα... να διαθέτουμε κεφάλαιο... και χρόνο.... να παρακολουθούμε τις τάσεις... βασικά τα analytics προσφέρονται για να παρακολουθούμε τις τάσεις... και πάντα έχουν αποκλίσεις από την πραγματικότητα... 15-20% και update συχνά.-
Αποστόλης Μεγγούλης... Growth hacking University




















το κλείσιμο των παρουσιάσεων έκανε ο κος Κωσταντινος Φλόκος, owner / Director, Upcom με θέμα "CURRENT DIGITAL TRANSFORMATION TREDS IN HOTELS"

tips... τι σημαίνει ψηφιακός μετασχηματισμός;;;;... σημαίνει να αλλάξουμε εμείς οι ίδιοι... άν θέλουμε ν' αλλάξουμε βέβαια... για να φέρουμε νέους πελάτες... πως όμως θα τους κρατήσουμε;.... φυσικά με καλλίτερες υπηρεσίες... καλλίτερες από τον ανταγωνισμό... είναι καιρός να χρησιμοποιήσουμε τα digital tools ... με ταχύτητα... η στιγμή μετράει... παίζει ρόλο.... το e-mail με αυτή την έννοια πάει στον πάτο... online check in... check out... συνεχόμενη βελτίωση... ο ανταγωνισμός είναι αδυσώπητος... αυτο που κάνουμε σήμερα ο ανταγωνισμός το έχει κάνει ήδη... ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ... πρέπει ο σύγχρονος επιχειρηματίας να βελτιώνεται συνεχώς... πρέπει να κάνουμε τον σύγχρονο πελάτη ότι βρίσκεται μέσα στην εταιρεία... να συμπάσχει... να αισθάνεται ότι λαμβάνει τα οφέλη κάθε στιγμή value for money... ΟΧΙ ΚΡΥΦΑ ΣΗΜΕΙΑ... όχι κλειστές πόρτες... Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ... ο πελάτης να γίνει κομμάτι της ψηφιακής τεχνολογίας... συνέχεια να σκεφτούμε κάθε μέρα να κάνουμε και μια καινοτομία και να διαφοροποιηθούμε από τον διπλανό μας... όχι μόνο στη τιμή αλλά και σε υπηρεσίες... να εφαρμόσουμε κάτι το οποίο είναι καινοτόμο... και η ψηφιακή τεχνολογία μας βοηθά πολύ σ' αυτό... πχ... με πληροφορίες που δεν θα μπορέσει να δώσει άλλος.... ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΟΣ ΣΤΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ.... ο πελάτης ζήτησε μια extra πετσέτα πότε θα την πάρει; τώρα... σε μία ώρα, το απόγευμα;... πιός θα τους απαντήσει; μέσα από πιό κανάλι;... ο πελάτης πρέπει να είναι μέσα στο τρόπο δουλιάς του ξενοδοχείου... να του έχουμε έτοιμα bots ερωτήματα απαντήσεις που λύνουν απορίες... αυτόματες απαντήσεις... chat bots... σήμερα η αγορά διαθέτει καλλίτερα συστήματα αυτοματοποιημένα από το παρελθόν... ΤΑ ΒΟΤS απαντάνε στις ερωτήσεις σε όλες τις γλώσσες... τα IoT είναι μικρές συσκευές που μετράνε τα πάντα.... τάση που έρχεται για να μείνει... ΜΕΤΡΑΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ...τα IoT είναι devices του μέλλοντος... το ίδιο κάνει και το bracelet του μέλλοντος μετρά τα πάντα.... οι μετρήσεις χρησιμεύουν  για την βελτίωση των υπηρεσιών του ξενοδοχείου... τα devices συλλέγουν στοιχεία... μετ΄ρανε κινήσεις πελατών υπαλλήλων... οι μετρήσεις μελετώνται γίνονται προτάσεις και μετά παίρνονται αποφάσεις... προλαβαίνουμε τα παράπονα... το προσωπικό σήμερα λιγοστεύει λόγω μεγεθών και αυτόματα συστήματα παίρνουν το λόγο.... με αυτούς τους τρόπους λοιπόν το ξεν. θα βελτιώνει την ΦΗΜΗ του κάθε μέρα... δώστε σημασία στις κριτικές... επιδιώξετε θετικές κριτικές βρείτε τους τρόπους να τις αποκτήσετε... ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ VIRTUAL NAVIGATION ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ και αναρτήστε το! είναι η τάση του σήμερα ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!!!!
φωτογραφίες:
Κωσταντινος Φλόκος, owner / Director, Upcom


























Διαφ:


upcom. your hotel digital consultant
Personalisation is the next step. Make more experiences.
http://www.upcom.eu.

Zootle, connect with your guests, wifi marketing insights.
Just before the new season starts. Zoottle would like to share with you some useful statistics taken from its more than 500 partner hotels in Greece during 2017.
http://www.zoottle.com.
+30210 210 92 45 773
hi@zoottle.com
+302109913930.

FLEXLEARN
καινοτόμες λύσεις εκπαίδευσης και αξιολόγησης.
http://www.flexlearn.com.
info@flexlearn.com.
tel. +302106082622

Welcome pickups
Lempesi 5, Athens, Greece, 11742
partners@welcomepickups.com
http://www.welcomepickups.com.

HOTELBRAIN
http://hotelbrain.com/contact-us/.


Tornos News.
Τα μυστικά της σωστής διαφήμισης σε διαφορετικά κανάλια social media ανέπτυξε ο digital specialist, κ. Παναγιώτης Παπαχατζής, μιλώντας στην εκδήλωση Διαφήμιση και Προβολή των ξενοδοχείων στο πλαίσιο της έκθεσης HORECA.

Όπως τόνισε ο κ. Παπαχατζής, η διαφήμιση τουριστικών επιχειρήσεων στα social media έχει τη μεγαλύτερη απόδοση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη βιομηχανία.

Ωστόσο, απαιτεί πλέον budget καθώς η προσέγγιση που επιτυγχάνουν δωρεάν οι σελίδες του Facebook, του πιο διαδεδομένους social media, έχει συρρικνωθεί δραματικα τα τελευταία χρόνια, και αναμένεται να περιορισθεί δραστικά φέτος.

Διευκρινίζοντας ότι με τη διαφήμιση στα social media απαιτείται η απασχόληση ειδικού, ο κ. Παπαχατζής αναφέρθηκε αναλυτικά στα βήματα για στοχευμένη προσέγγιση των καταναλωτών…

-απαιτείται στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό και γνώση αυτού βάσει της client persona των δυνητικών πελατών (ηλικία, φύλο, επάγγελμα, εκπαιδευση, αξίες, λύσεις που ζητούν).

-χρειάζεται η επιχείρηση να γνωρίζει τι επιδιώκει να επιτύχει. Ειδικότερα, πρέπει να δώσει λόγους επιλογής του ξενοδοχείου σε καθεμία από τις φάσεις που οδηγούν σε κράτηση από την ωρα της αναζήτησης μέχρι μετά το τέλος της διαμονής (awareness, evaluation, conversion, retention, advocacy).

-να γνωρίζει σε ποια κανάλια βρίσκονται οι δυνητικοί επισκέπτες βάσει των χαρακτηριστικών τους (χώρα προέλευσης, ηλικία, ενδιαφέροντα). Το Facebook είναι το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που προσφέρει υψηλό επίπεδο επιλογής κοινού βάσει των προτιμήσεων του, όμως στοχευμένες προωθητικές ενέργειες μπορούν, ανάλογα με το προφίλ του κοινού-στόχου, μπορούν να εφαρμοσθούν ακόμα στο Twitter, στο Snapchat (για χρήστες μικρής ηλικίας), το quota (ιδιαίτερα δημοφιλές στο εξωτερικό) και το Pinterest (το 70% των χρηστών είναι γυναίκες, έχει διπλάσια conversion σε σχέση με το Facebook στους χώρους της Μόδας και των Ταξιδιών).

-διαμόρφωση του περιεχομένου διαφήμισης, το οποίο πρέπει να είναι στοχευμένο και να διαφέρει ανάλογα με το κοινό αλλα και με το μέσο
.



 Ο digital specialist κ. Παναγιώτης Παπαχατζής

Τρόπους με τους οποίους τα σύγχρονα ελληνικά ξενοδοχεία μπορούν να ξεχωρίσουν στον ανταγωνισμό, στην εποχή του digital marketing, ανέλυσαν ειδικοί από το χώρο της στρατηγικής ψηφιακής πολιτικής στα ξενοδοχεία, σε εκδήλωση για τη Διαφήμιση και Προβολή των ξενοδοχείων, που διοργανώνετα σήμερα στο πλαίσιο της εκθεσης HORECA.

Οι ειδικοί του digital marketing ξενοδοχείων, κ. Π. Παπαχατζής, digital strategist, κ. Σ. Κοντακτσής, Giraffes in the Kitchen, κ. Η. Παντελόπουλος, MRM McCann και κ. Μπάλα Μάτσης, Interweave, συμφώνησαν ότι τα ξενοδοχεία χρειάζονται πλεον έναν ειδικό πλήρους απασχόλησης, για τη διαχείριση της παρουσίας τους στα ψηφιακά κανάλια, αλλα και το κατάλληλο budget για προωθητικές ενέργειες στο ψηφιακό περιβάλλον.

Η ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ στο χώρο των ξενοδοχείων έχει επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο τα ξενοδοχεία προσεγγίζουν δυνητικούς επισκέπτες καθώς έχει μεταβάλλει τη διαδικασία κράτησης που ακολουθεί ο επισκέπτης, καθιστώντας απαραίτητη τη φροντίδα για θετικές online κριτικές και παρουσία στα social media και αλλα ψηφιακά κανάλια.

Η ποιότητα των υπηρεσιών αλλα και ο συνδυασμός με το κόστος στο οποίο προσφέρονται, τόνισαν οι ειδικοί, αποτελεί απαραίτητο συστατικό των ξενοδοχείων που επιθυμούν να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, καθώς οι εντυπώσεις που αυτά προκαλούν στους ταξιδιώτες διαχέονται στον ψηφιακό κόσμο (online κριτικές, social media κτλ.) προωθώντας η καταδικάζοντας ένα ξενοδοχείο. Όσο ανεβαίνει το επίπεδο υπηρεσιών, τόσο καλύτερη θα είναι η παρουσία ενός ξενοδοχείου στα social media και λοιπά ψηφιακά κανάλια.

Τα ξενοδοχεία δε μπορούν εύκολα να παρέμβουν στην επιλογή προορισμού. Ωστόσο, εάν οι εμπειρίες που προσφέρουν αντιπροσωπεύουν τον προορισμό (π.χ. Wine tasting), τοτε αποκτούν πλεονέκτημα στον ανταγωνισμό. Σε αυτή τη λογική, το πακέτο υπηρεσιών στο ξενοδοχείο οφείλει πλέον να διευρυνθεί περιλαμβάνοντας και αλλα στοιχεία πέρα από τη διαμονή, τα οποία σχετίζονται με τον προορισμό.

Οι ειδικοί τόνισαν ακόμα την ανάγκη για προωθητικές ενέργειες στο ψηφιακό περιβάλλον όλο το χρόνο, και όχι μόνο την υψηλή σεζόν, έτσι ώστε να καλλιεργείται το περιβάλλον για την απόφαση ταξιδιού, η οποία είναι μια συναισθηματική διαδικασία.

Σε αυτό το πλαίσιο, η σχέση του ξενοδοχείου με τον επισκέπτη δεν πρέπει να τελειώνει με την αποχώρηση από το ξενοδοχείο, αλλα να συνεχίζεται και μετά από τη διαμονή έτσι ωστε να διασφαλιζεται η προοπτική ότι ο ταξιδιώτης θα ανεβάσει θετικό περιεχόμενο για τη διαμονη του, στο διαδίκτυο.

Απαραίτητα κανάλια digital μάρκετινγκ για να ξενοδοχείο είναι η ιστοσελίδα του, οι ΟΤΑ και οποιοδήποτε κανάλι ταιριάζει στο προφίλ επισκεπτών του ξενοδοχείου. Τα κανάλια αυτά διαφέρουν από ξενοδοχείο σε ξενοδοχείο, και εξαρτώνται από παράγοντες όπως ο προορισμός, το κοινό επισκεπτών του κτλ.

Το digital marketing παρότι δε μπορεί να απαλλάξει τα ξενοδοχεία από τα τουριστικά γραφεία, μπορεί να μειώσει την έκθεση του ξενοδοχείου στο τουριστικό γραφείο, με αποτέλεσμα να αυξάνει την κερδοφορία του ξενοδοχείου ανα πελάτη καθώς διασφαλίζει χαμηλότερα κόστη, επισήμανε ο Digital Strategist, κ. Σταύρος Κοντακτσης.

Άλλωστε τα τουριστικά γραφεία, τόνισαν οι ειδικοί, θα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως άλλο ένα κανάλι πωλήσεων και μάρκετινγκ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου