Σελίδες

Τρίτη 23 Ιουνίου 2020

Covid-19, Greece: Shall we make our guests feeling like at home? "Σαν στο σπίτι σας".. ισχύει η δεν ισχύει;

Christos Spyridonos Roumeliotis
Κάντο όπως παλιά. Τι λέγαμε στους ξένους; "Σαν στο σπίτι σας". Το ξεχάσαμε; γιατί; και τώρα πρέπει να ισχύει. Κύριε φιλοξενούμενε κύριε ξένε, έχετε, σας έτυχε, μια περιπέτεια υγείας; Μην ανησυχείτε. Εμείς εδώ βρισκόμαστε για σας. Νοιαζόμαστε για σας, θα σας ακολουθήσουμε εκεί που θα νοσηλευτείτε (υποφέρετε εάν σας συμβεί κάτι πχ covid-19 μια στις τόσες) και θα περιμένουμε έξω από το θάλαμο - δωμάτιο του πόνου σας μέχρι να σας περάσει και να πάτε στο καλό. Θυμάμαι ως Διευθυντής ξενοδοχείου στην Ερέτρια είχα γνοιαστεί προσωπικά για πολλούς τραυματίες από παιγνίδια, από ατυχήματα, αυτόχειρες, ασθενείς σοβαρά, ασθενείς ελαφριά μέρα η νύχτα να τους μεταφέρω με προσωπικό όχημα η ασθενοφόρο πχ Γάλλους ή Έλληνες πελάτες για περίθαλψη στα επείγοντα ιατρεία του ηρωικού νοσοκομείου της Χαλκίδας που ποτέ δεν έλεγε όχι, ή και στην Αθήνα, χρονολογίες 1999-2004. 

Κυριακή 21 Ιουνίου 2020

Digital Marketing, Wyndham, seminar social media, digi travel 10 Dec. 2019. Βλέπε και 132 φωτογραφίες

Στη συνέχεια θα βρείτε πολύ περιληπτικά και με "αλλοιωμένο" τρόπο διάφορα tips από το σεμινάριο που διεξήχθη στο  Wydham hotel 10-12-2019. Η γραφή που θα ακολουθήσει θα είναι χωρίς κόμματα και τελείες χωρίς κεφαλαία αλλά μόνο μικρά και εν ροή.. δημιουργία λοιπόν χρησίμου περιεχομένου.. βιωματικά πακέτα.. προβολή δραστηριοτήτων να μάθει το ακροατήριο πως λειτουργεί το ξενοδοχείο σε αυτό τον τομέα κάτι σαν house tours (ωραίο αυτό μ' άρεσε).. ποιος είναι ο βιωματικός πελάτης.. open house.. back house tours.. θεματοποίηση περιεχομένου.. ρωτήστε τον κόσμο να πει την γνώμη του για το ξενοδοχείο.. να πούν τι θέλουν.. πάρτε συνεντεύξεις.. δώστε βήμα στους πελάτες να μιλήσουν.. δημιουργήστε κοινότητες ατόμων στη βάση ενδιαφερόντων.. προσοχή ότι ανεβαίνει στο internet μένει εκεί.. δώστε απαντήσεις και όχι εν βρασμώ ψυχής.. όχι τυποποιημένες.. πληρώστε έναν άνθρωπο να απαντάει στα σχόλια ή να δημιουργεί χρήσιμο περιεχόμενο (με SEO).. δυστυχώς το κακό πουλάει (99 καλά το 1 κακό μετράει) πχ ποντίκι, πχ κατσαρίδα.. προσοχή στην οργή και την διαχείριση της.. μίντια θέλουν στρατηγική.. θέλουν διαρκές σχέδιο και διαχείριση.. πρέπει να υπάρχει σχέδιο μάρκετιν.. με πλήρη ενσωμάτωση όλων των υπαρχόντων εργαλείων.. και ατόμων.. όλη η παρέα είναι μια γιορτή.. ο πελάτης μετράει.. αν το ονειρευτούμε θα το κάνουμε πράξη.. όλα να είναι σε ένα και νοικοκυρεμένα.. events.. reputation.. suggestions.. refundable.. non refundable prices.. όλα εν χρήσει..

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Digital Marketing by Hotel Tech / Smart Hotel, βεβαίωση παρακολούθησης, Χρήστος Ρουμελιώτης, διαβάστε παρακάτω

http://www.hoteltech.gr/
About digital Marketing by Hotel Tech / Smart Hotel 26/6/2019 απόσπασμα από την μπροσούρα της οργάνωσης: "το digital marketing και οι on line κρατήσεις βρίσκονται στο πυρήνα της εμπορικής διαχείρισης της καλής φήμης και της προσέλκυσης πελατών στα ξενοδοχεία. Σε αντίθεση μάλιστα με άλλους τομείς που αρκεί μόνο η αρχική επένδυση και η τήρηση των διαδικασιών, ο συγκεκριμένος τομέας απαιτεί διαρκή ενασχόληση, δεδομένου ότι είναι δυναμικός αφού υπάρχουν κάθε μέρα δημοσιεύσεις στα social media που απαιτούν την προσοχή μας.
Ο ξενοδοχειακός κλάδος, έχει απόλυτη ανάγκη τις τεχνολογικές εφαρμογές για την εύρυθμη και πιό αποτελεσματική λειτουργία του και διατήρηση του επιπέδου ποιότητας των υπηρεσιών του και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επισκεπτών. Ο "ψηφιακός μετασχηματισμός" του ξενοδοχειακού κλάδου συντελεί στην διεύρυνση προς νέες αγορές,  και την προσέλκυση πελατών από το εξωτερικό. Πάντα υπό την προϋπόθεση της επιλογής των κατάλληλων τεχνολογικών λύσεων, που να ανταποκρίνονται σε ένα ολοκληρωμένο business plan και σε σχεδιασμό προσαρμοσμένο στις εξειδικευμένες ανάγκες και στις στοχεύσεις κάθε επιχείρησης".
"Για την ξενοδοχειακή αγορά, να συμβαδίζει διαρκώς με τις εξελίξεις της τεχνολογίας και να μπορεί να προσαρμόζεται άμεσα στις τάσεις, επαγγελματικές ή καταναλωτικές, του τομέα του τουρισμού και ταξιδιών, είναι βασική προϋπόθεση για τη διατήρηση και περαιτέρω βελτίωση της κομβικής θέσης της στην οικονομία. Επιπρόσθετα η τεχνολογία μπορεί να βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να προσφέρει μια πιο εμπλουτισμένη εμπειρία υπηρεσιών στους πελάτες του και να διαφοροποιείται έναντι του ανταγωνισμού.
Η τεχνολογική επανάσταση επιφέρει και την επανάσταση στο τουρισμό, μετουσιώνοντας σε πράξη το "έξυπνο ξενοδοχείο".  Στην ψηφιακή εποχή υπάρχουν αμέτρητες επιλογές και δυνατότητες που ωθούν τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να εξερευνήσουν νέες αγορές, να προσεγγίσουν νέες πελατειακές ομάδες και να στοχεύσουν μακρύτερα και ψηλότερα".

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Digital Marketing Presentations by Hotel Tech Conference 2019 Digital Transformation in Hospitality Industry 7 Φεβρουαρίου 2019 – Αθήνα, Wyndham Grand Hotel, see 87 photos of the seminar

Digital Transformation
Tips for digital Marketing από εισηγητές βλεπε πρόγραμμα - https://hoteltech.gr/
Δυνατό wifi δίνει αξία στο ξενοδοχείο περισσότερο και από το πρωϊνό.
Οι έξυπνες συσκευές δίνουν το πάνω χέρι στους καταναλωτές τουριστικών ξενοδοχειακών προϊόντων.
Μέσα από τον ντιζιταλ κόσμο ανοίγουμε μονοπάτια για να κερδίσουμε νέες κρατήσεις.
Κάνουμε την Διαφορά από τον ανταγωνισμό. Εντοπίζουμε και αναδεικνύουμε τις ιδιαιτερότητες του ξενοδοχείου.
Το ξενοδοχείο έχει την δικιά του ιστορία (στόρυ) (αφήγημα)
Ποτέ μα ποτέ δεν χάνουμε ή αφήνουμε αναπάντητη ακόμα και μία κλήση.
Συνεχή προσπάθεια να προσελκύσουμε και να κερδίσουμε νέους επισκέπτες.
Ενισχύουμε την παρουσία μας σε όλα τα κοινωνικά μέσα επικοινωνίας και καταγράφουμε το βέλτιστο κοινό.
Ενισχύουμε την ψηφιακή μας βιτρίνα σε πολυκαναλική βάση.
Προσπαθούμε να κερδίσουμε κρατήσεις στη δικιά μας μηχανή κρατήσεων.
Μια επένδυση σε επιχειρησιακό (PMS) Project Management System θεωρείται αναγκαίο - επιτακτικό.
To office assistance πρέπει να λειτουργεί με επαγγελματισμό, αλληλογραφία, απαντήσεις, προσφορές κλπ.
Αλλα σημεία από εισηγητές:
Η τουριστική αγορά έχει αλλάξει.. οι καταναλωτές ψάχνονται πάρα πολύ.. όλοι επενδύουν στο post sales.. και χτίζουν βάσεις δεδομένων με επαναλαμβανόμενους επισκέπτες (repeaters).. πόσοι και ποιοί μας έστειλαν άλλους και ποιους; .. μεμονωμένους..  γκρουπς.. επιχειρήσεις.. γιατί ταξιδεύουν; για προσωπικούς λόγους.. για φαγητό.. τι περιμένουν να δουν οι επισκέπτες; τι δεν περιμένουν;.. Έχετε υπ' όψιν σας ότι ένα παράπονο επηρεάζει 29 καταναλωτές βάσει στατιστικών.. δεν περιμένει κάτι παραπάνω.. πρέπει να νιώσει μοναδικός.. (family) σε φιλικό περιβάλλον.. Επαναλαμβανόμενοι πελάτες είναι οι business.. είναι οι οικοπγένειες 1 φορά στις 10.. να νιώσει ότι αυτό που δίνει σε χρήμα το παίρνει σε αξία. (value for money).. το αφτερ σαλεσ ξεκινά από το check in.. ενισχύουμε το welcome.. με χαμόγελο και ρόφημα ή ποτό..  συμπληρώνουμε έντυπο προ-αξιολόγησης (document).. χωρίς CRM δεν γίνεται τίποτα.. Customer-relationship management (CRM.. δείχνουμε στο πελάτη πόσο μοναδικός είναι.. χαμόγελο.. πόσο χαιρόμενα που τους βλέπουμε.. κεράσματα.. εφαρμόζουμε προς τα έξω τα gift voucher.. κλπ.. η συνέχεια παρακάτω με εικόνες από την ημερίδα.
https://hoteltech.gr/

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Digital Marketing, Check In at the Digital Era Hotel, 4ο Συνέδριο Hotel Tech 2020

WEBSITE - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ - ΧΟΡΗΓΟΙ / 4ο Συνέδριο Hotel Tech 2020 / Check In at the Digital Era Hotel / 18 Φεβρουαρίου 2020 – Αθήνα, Divani Caravel / 1η ενότητα: Λύσεις & Υπηρεσίες IT: / Personalization – Cloud – Data & Security (R) evolution / Καινοτόμες επαγγελματικές λύσεις και υπηρεσίες IT στην υπηρεσία του personalazition που κάνουν τον κάθε πελάτη να αισθάνεται διαφορετικός, Data Analytics, Cloud και προστασία των δεδομένων με ευέλικτο αλλά ουσιαστικό τρόπο. / ΔΩΡΕΑΝ ΕΓΓΡΑΦΗ / Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες στον τομέα της ξενοδοχειακής φιλοξενίας, δίνουν σημαντικά και καινοτόμα εργαλεία στις επιχειρήσεις, για να αυξήσουν την γκάμα των υπηρεσιών τους και να δημιουργήσουν νέες εμπειρίες για τους πελάτες τους και προσφέροντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα απέναντι σε μια συνεχώς εξελισσόμενη αγορά. / Δείτε μερικές από τις νέες τεχνολογικές τάσεις και εργαλεία που θα οδηγήσουν την τουριστική βιομηχανία σε άλλο επίπεδο.

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

Expedia Group Lodging Team, Νέο πρόγραμμα για την ανάκαμψη της επιχείρησή σας – Εγγραφείτε έως τις 29 Ιούνιος 2020

Αγαπητέ συνεργάτη,
Τα σημάδια ανάκαμψης των ταξιδιών στην αγορά σας είναι ενθαρρυντικά. Είμαστε πρόθυμοι να συνεργαστούμε μαζί σας, για να συμβάλλουμε στην αποκατάσταση της επιχείρησής σας.
Το Πρόγραμμα Ανάκαμψης και Υποστήριξης είναι ένα νέο πρόγραμμα, σχεδιασμένο να υποστηρίζει ανεξάρτητα καταλύματα και μικρές αλυσίδες, καθώς ο τουρισμός αρχίζει να ανακάμπτει. Χάρη στη μεγαλύτερη προβολή στα αποτελέσματα αναζήτησης και στις λιγότερες απαιτήσεις στη ροή μετρητών, στόχος μας είναι να σας βοηθήσουμε να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των πελατών και να τους πείσετε να κάνουν κράτηση.
Αρχικά, πρόκειται για ένα πρόγραμμα 90 ημερών που ξεκινά στις 2 Ιούλιος 2020 και τελειώνει στις 30 Σεπτέμβριος 2020. Η συμμετοχή είναι εθελοντική και μπορείτε να αποχωρήσετε οποιαδήποτε στιγμή. Απλώς εγγραφείτε πριν τις 29 Ιούνιος 2020. Ορίστε τι περιλαμβάνεται: