Σελίδες

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2020

Nova Idea Hospitality: με στρατηγική, σχέδιο, εργαλεία, γνώση, άκρες, εχεμύθεια, φαντασία και αφοσίωση, για την απογείωση των κρατήσεων και την αύξηση του τζίρου των ξενοδόχων

 
ΕΣΟ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ 2021!
Συχνά πολλά ζητήματα απασχολούν τον ξενοδόχο. Έχει ένα εξαιρετικό προϊόν με "αξιόλογες" υπηρεσίες ή έχει μπει στο τούνελ του κορονοϊού ή κάποιο άλλο και προβληματίζεται τι να κάνει. Δεν υποψιάζεται καν ότι η φωτογράφιση του ξενοδοχείου του δεν αποδίδει, στέλνει τους διαδικτυακούς επισκέπτες στους ανταγωνιστές, δεν φαντάζεται ότι έχει κάνει ένα κακό start up πριν από πολλά χρόνια και δεν του περνάει καθόλου από του νου ότι αξίζει τον κόπο να κάνει ένα restart up.

Ένα άλλο θέμα είναι ό,τι βλέπει τις κριτικές του και τις χαίρεται, καθώς και την προκύπτουσα βαθμολογία από τις αξιολογήσεις των πελατών και όταν θυμάται δίνει απαντήσεις ενοχλημένος (!) πολλές φορές από αυστηρές κριτικές. Όταν κάποιες ή όλες από αυτές είναι θετικές αναπαύεται στις δάφνες του και αφήνει το εργαλείο αυτό να κοιμάται ή να αργοδουλεύει! Μία από τις αρχές των κριτικών είναι ότι για να ανέβουν δύο (2) βαθμούς απαιτούνται δυόμιση (2,5) χρόνια σκληρής δουλειάς.

Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2020

Εντυπώσεις από μία επίσκεψη στο Ξενοδοχείο www.vathihotel.gr στο Γύθειο, Βαθύ, Μάνη, Λακωνία

Η Μάνη είναι ένας  μαγνήτης γεωφυσικού κάλλους τοποθετημένος σοφά από τον πλάστη στο νοτιότερο άκρο της Ελλάδας. Προσελκύει περιηγητές, περαστικούς, τουρίστες, μελετητές της ιστορίας της, διανοούμενοι και θαυμαστές του τοπίου της. Οι επισκέπτες έχουν άπειρες επιλογές χαλάρωσης σε καταλύματα και υποδομές που έχουν ενσωματώσει τις αρχιτεκτονικές παραδόσεις και την από καρδιάς φιλοξενία των κατοίκων.

Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

New times traveller, customize your model to the new persona, react quickly. Ανακαλύψτε το νέο μοντέλο τουρισμού, αντιδράστε γρήγορα

Τουρισμός μετά τον Covid-19: Τι αναμένεται να αλλάξει ;
Σε άρθρα που βλέπουν το φως πολύ πλατιάς δημοσιότητας διατυπώνεται καθαρά το μοντέλο του νέου τουρίστα που εκκολάπτεται αυτήν την περίοδο ή τουλάχιστον τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τον ταξιδιώτη της νέας εποχής από το κέλυφος της πανδημίας. Άσχετα αν η περιγραφή των χαρακτηριστικών είναι αποδεκτή ή όχι ή τα ίδια τα χαρακτηριστικά και οι απαιτήσεις που απορρέουν είναι κοστοβόρες ή φαίνονται υπερβολικές ο/η ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να τις ακολουθήσει. Άλλωστε είναι υποχρεωτικές (δίκαιες/άδικες) πλέον με νόμο και η αγορά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τις επιβάλλει.

Ταξιδιώτης νέας εποχής, προσαρμόστε το μοντέλο σας κατάλληλα στη νέα περσόνα, αντιδράστε γρήγορα: Nova Idea Hospitality

Τουρισμός μετά τον Covid-19: Τι αναμένεται να αλλάξει ;

Σε άρθρα που βλέπουν το φως πολύ πλατιάς δημοσιότητας διατυπώνεται καθαρά το μοντέλο του νέου τουρίστα που εκκολάπτεται αυτήν την περίοδο ή τουλάχιστον τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τον ταξιδιώτη της νέας εποχής από το κέλυφος της πανδημίας. Άσχετα αν η περιγραφή των χαρακτηριστικών είναι αποδεκτή ή όχι ή τα ίδια τα χαρακτηριστικά και οι απαιτήσεις που απορρέουν είναι κοστοβόρες ή φαίνονται υπερβολικές ο/η ξενοδόχος είναι υποχρεωμένος να τις ακολουθήσει. Άλλωστε είναι υποχρεωτικές πλέον με νόμο και η αγορά με τον ένα ή τον άλλο τρόπο τις επιβάλλει.

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

Αναζητώντας το νέο αφήγημα για το τουρισμό του αύριο Νέο Μοντέλο Τουρισμού (ΝΜΤ) προκειμένου να προσαρμόσουμε το μοντέλο μας σε αυτό.

Αναζητούμε το νέο αφήγημα για το τουρισμό του αύριο (ΝΜΤ Νέο Μοντέλο Τουρισμού) προκειμένου να προσαρμόσουμε το μοντέλο μας σε αυτό. Ερευνες ειδικών και εικασίες δικές μας για να προσεγγίσουμε το ΝΜΤ (διακοπές ήλιος θάλασσα το 2070)

Ποιό θα είναι το νέο μοντέλου τουρισμού για τη χώρα μας; Σκέψεις με αφορμή άρθρο του φουτουριστή συγγραφέα Tom Cheesewrigth. Εδώ η εισαγωγή του άρθρου και η googloelliniki εκδοχή της:

"The fundamentals of my foresight process are simple. I look at the big pressures already facing a particular issue. In this case that included climate change, demographic change, the economy, and mental health. Then I look at the trends: changes in technology, ways of working and living, consumer cravings, new forms of transport. I believe that you can get a real sense of the future when you see where these trends connect with the existing pressures.
The result in this case? Longer but more expensive holidays, as changing working and living practices intersect with the pressures of climate change. A craving for more physical experiences as we seek escape from our increasingly digital environment. And a few eye-catching things, like 3D printed homes that blend seamlessly into nature, giving us both comfort and the sense of the wild that we desire"
.