Σελίδες

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

City break, εισερχόμενος, εσωτερικός, τουρισμός,περιφερεια αττικής, δήμος Αθηνών, πολιτεία, σχέδιο, marketing, πρόγραμμα Περιφέρειας, Δύναμη Ζωής

Όψεις Πολυτεχνείου

1. City break:
θα εξαφανιστεί για 2-3-4 χρόνια..
2. Εισερχόμενος τουρισμός: μόνο για νησιά..
3. Εσωτερικός τουρισμός: με πολλά ερωτηματικά ΝΑΙ.
4. Αθήνα: Πιστεύω Περιφέρεια σημαίνει σε μεγάλο ποσοστό ΑΘΗΝΑ..
Εδώ πρέπει να θυμηθούμε ένα εργαλείο το πρόγραμμα της προηγούμενης Περιφέρειας επί θητείας της "ΔΥΝΑΜΗΣ ΖΩΗΣ" το οποίο, κατά τη γνώμη μου,  για τις σημερινές συνθήκες COVID-19  είναι μοναδικό να καθοδηγήσει κοινές δράσεις Περιφέρειας, Δημαρχία Αθηνών και Πολιτείας.  Το πρόγραμμα αυτό θα βοηθούσε να συντονιστούν οι φορείς σε μελετημένα σχέδια και κατά την περίοδο της πανδημίας να το ανασυντάξουν να θεσπίσουν ένα έκτακτο budget και να δράσουν δηλαδή να νοικοκυρέψουν τουριστικά την Αθήνα και να την προετοιμάσουν για την επόμενη μέρα. Παράλληλα ακτινωτές δράσεις που αφορούν την Αττική γενικότερα υποδομές που περνούν από τα χέρια της πολιτείας να ενταχθούν στο πρόγραμμα. Στη παρούσα κατάσταση όταν ο κάθε ένας αρχίζει από την αρχή και ξοδεύει  δημόσια χρήματα σε έργα βιτρίνας ή ασυντόνιστες εργολαβίες, χορηγίες στο τέλος ελάχιστα θα γίνουν ίσα ίσα για τις ανάγκες της επόμενης εκλογικής πελατείας της κάθε εξουσίας. Και επειδή σχεδόν τίποτα ή ελάχιστα ποιοτικά όσο και πίεση να ασκηθεί δεν θα γίνουν, πιστεύω ό,τι πρέπει να κηρυχθεί ένας "πόλεμος πνεύματος" από πολίτες και φορείς που νοιάζονται για την Αττική, ειρηνικός, πολιτιστικός, επιχειρησιακός,εμπορικός, επικοινωνιακός με φλάμπουρο το σχέδιο που ύστερα από τα 2-3-4 χρόνια θα είναι έτοιμοι πολλοί Αθηναίοι να το υιοθετήσουν. Δεν αποκλείουμε βέβαια και τοπικοί αγώνες να φέρνουν κάποια αποτελέσματα βέβαια.. Εδώ δείτε μερικές προηγούμενες δημόσιες παρεμβάσεις μου:
(Σχέδιο Περιφέρειας 2016-2020).

Μικρή σημείωση: πρέπει να αποκλεισθούν οι καθαρισμοί βιτρίνας που συνηθίζονται από τις δημοτικές αρχές (φωτογραφίζονται, κοινωνικοποιούνται στα social media, καλοί και αυτοί βέβαια) αλλά είναι ενταγμένοι σε κάποιο άγνωστο σχέδιο σκοπιμοτήτων που τη κατάλληλη στιγμή γέρνει μονόπαντα. Οι δράσεις δεν είναι συντονισμένες και το σπουδαιότερο το όποιο Σχέδιο δεν είναι συζητημένο σε όργανα και υποστηριζόμενο από όλες τις παρατάξεις. Για παράδειγμα ο καθαρισμός εξωτερικών επιφανειών μόνο κεντρικών Λεωφόρων και όχι δευτερευουσών οδικών αρτηριών σε ποιο σχέδιο και προϋπολογισμό υπακούει;  Όψεις Πολυτεχνείου από Στουρνάρνη χάλια, Πατησίων "καθαρές" πίσω είσοδοι χάλια + άστεγοι. Σόλωνος επίσης Νομική μπροστά ΟΚ από πίσω Ναβαρίνου χάλια.
 
Χρίστος Ρουμελιώτης
 
Ενδιαφέρον:
«Η ζωή στην Αθήνα περνάει μέσα από τους δρόμους, τις πλατείες, τα πεζοδρόμια και τις γειτονιές της. Τα σιντριβάνια είναι κρίκοι αυτής της αλυσίδας που δημιουργείται στην πρωτεύουσα. Γιατί η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα ορίζεται από όλα αυτά που βρίσκονται δίπλα μας ή μπροστά μας αλλά δεν τα βλέπαμε γιατί είχαν αφεθεί, είχαν ξεχαστεί. Τώρα, κάνουμε αυτά τα κομμάτια της πόλης ορατά», τονίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Πηγή: Καθημερινή

Διάβασε περισσότερα: https://www.bluebirds.gr/ta-sintribania-ksepidoyn-kai-pali-stin-athina-ti-sxediazei-o-dimos.aspx
Copyright © Bluebirds.com
«Η ζωή στην Αθήνα περνάει μέσα από τους δρόμους, τις πλατείες, τα πεζοδρόμια και τις γειτονιές της. Τα σιντριβάνια είναι κρίκοι αυτής της αλυσίδας που δημιουργείται στην πρωτεύουσα. Γιατί η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα ορίζεται από όλα αυτά που βρίσκονται δίπλα μας ή μπροστά μας αλλά δεν τα βλέπαμε γιατί είχαν αφεθεί, είχαν ξεχαστεί. Τώρα, κάνουμε αυτά τα κομμάτια της πόλης ορατά», τονίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Πηγή: Καθημερινή

Διάβασε περισσότερα: https://www.bluebirds.gr/ta-sintribania-ksepidoyn-kai-pali-stin-athina-ti-sxediazei-o-dimos.aspx
Copyright © Bluebirds.com
«Η ζωή στην Αθήνα περνάει μέσα από τους δρόμους, τις πλατείες, τα πεζοδρόμια και τις γειτονιές της. Τα σιντριβάνια είναι κρίκοι αυτής της αλυσίδας που δημιουργείται στην πρωτεύουσα. Γιατί η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα ορίζεται από όλα αυτά που βρίσκονται δίπλα μας ή μπροστά μας αλλά δεν τα βλέπαμε γιατί είχαν αφεθεί, είχαν ξεχαστεί. Τώρα, κάνουμε αυτά τα κομμάτια της πόλης ορατά», τονίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Πηγή: Καθημερινή

Διάβασε περισσότερα: https://www.bluebirds.gr/ta-sintribania-ksepidoyn-kai-pali-stin-athina-ti-sxediazei-o-dimos.aspx
Copyright © Bluebirds.com
«Η ζωή στην Αθήνα περνάει μέσα από τους δρόμους, τις πλατείες, τα πεζοδρόμια και τις γειτονιές της. Τα σιντριβάνια είναι κρίκοι αυτής της αλυσίδας που δημιουργείται στην πρωτεύουσα. Γιατί η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα ορίζεται από όλα αυτά που βρίσκονται δίπλα μας ή μπροστά μας αλλά δεν τα βλέπαμε γιατί είχαν αφεθεί, είχαν ξεχαστεί. Τώρα, κάνουμε αυτά τα κομμάτια της πόλης ορατά», τονίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Πηγή: Καθημερινή

Διάβασε περισσότερα: https://www.bluebirds.gr/ta-sintribania-ksepidoyn-kai-pali-stin-athina-ti-sxediazei-o-dimos.aspx
Copyright © Bluebirds.com
«Η ζωή στην Αθήνα περνάει μέσα από τους δρόμους, τις πλατείες, τα πεζοδρόμια και τις γειτονιές της. Τα σιντριβάνια είναι κρίκοι αυτής της αλυσίδας που δημιουργείται στην πρωτεύουσα. Γιατί η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα ορίζεται από όλα αυτά που βρίσκονται δίπλα μας ή μπροστά μας αλλά δεν τα βλέπαμε γιατί είχαν αφεθεί, είχαν ξεχαστεί. Τώρα, κάνουμε αυτά τα κομμάτια της πόλης ορατά», τονίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Πηγή: Καθημερινή

Διάβασε περισσότερα: https://www.bluebirds.gr/ta-sintribania-ksepidoyn-kai-pali-stin-athina-ti-sxediazei-o-dimos.aspx
Copyright © Bluebirds.com
«Η ζωή στην Αθήνα περνάει μέσα από τους δρόμους, τις πλατείες, τα πεζοδρόμια και τις γειτονιές της. Τα σιντριβάνια είναι κρίκοι αυτής της αλυσίδας που δημιουργείται στην πρωτεύουσα. Γιατί η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα ορίζεται από όλα αυτά που βρίσκονται δίπλα μας ή μπροστά μας αλλά δεν τα βλέπαμε γιατί είχαν αφεθεί, είχαν ξεχαστεί. Τώρα, κάνουμε αυτά τα κομμάτια της πόλης ορατά», τονίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Πηγή: Καθημερινή

Διάβασε περισσότερα: https://www.bluebirds.gr/ta-sintribania-ksepidoyn-kai-pali-stin-athina-ti-sxediazei-o-dimos.aspx
Copyright © Bluebirds.com
«Η ζωή στην Αθήνα περνάει μέσα από τους δρόμους, τις πλατείες, τα πεζοδρόμια και τις γειτονιές της. Τα σιντριβάνια είναι κρίκοι αυτής της αλυσίδας που δημιουργείται στην πρωτεύουσα. Γιατί η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα ορίζεται από όλα αυτά που βρίσκονται δίπλα μας ή μπροστά μας αλλά δεν τα βλέπαμε γιατί είχαν αφεθεί, είχαν ξεχαστεί. Τώρα, κάνουμε αυτά τα κομμάτια της πόλης ορατά», τονίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Πηγή: Καθημερινή

Διάβασε περισσότερα: https://www.bluebirds.gr/ta-sintribania-ksepidoyn-kai-pali-stin-athina-ti-sxediazei-o-dimos.aspx
Copyright © Bluebirds.com
«Η ζωή στην Αθήνα περνάει μέσα από τους δρόμους, τις πλατείες, τα πεζοδρόμια και τις γειτονιές της. Τα σιντριβάνια είναι κρίκοι αυτής της αλυσίδας που δημιουργείται στην πρωτεύουσα. Γιατί η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα ορίζεται από όλα αυτά που βρίσκονται δίπλα μας ή μπροστά μας αλλά δεν τα βλέπαμε γιατί είχαν αφεθεί, είχαν ξεχαστεί. Τώρα, κάνουμε αυτά τα κομμάτια της πόλης ορατά», τονίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Πηγή: Καθημερινή

Διάβασε περισσότερα: https://www.bluebirds.gr/ta-sintribania-ksepidoyn-kai-pali-stin-athina-ti-sxediazei-o-dimos.aspx
Copyright © Bluebirds.com
"Η ζωή στην Αθήνα περνάει μέσα από τους δρόμους, τις πλατείες, τα πεζοδρόμια και τις γειτονιές της. Τα σιντριβάνια είναι κρίκοι αυτής της αλυσίδας που δημιουργείται στην πρωτεύουσα. Γιατί η ποιότητα ζωής στην καθημερινότητα ορίζεται από όλα αυτά που βρίσκονται δίπλα μας ή μπροστά μας αλλά δεν τα βλέπαμε γιατί είχαν αφεθεί, είχαν ξεχαστεί. Τώρα, κάνουμε αυτά τα κομμάτια της πόλης ορατά», τονίζει ο δήμαρχος Κώστας Μπακογιάννης. Πηγή: Καθημερινή"

Λάβαμε και δημοσιεύουμε:
 
Χωρίς σχέδιο η τουριστική προβολή της Αττικής
8 ερωτήσεις ζητούν απάντηση από τη Διοίκηση της Περιφέρειας

Μετά από 16 μήνες αδράνειας στον τομέα της τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής, η Διοίκηση της Περιφέρειας με τις προτάσεις που κατέθεσε στο Περιφερειακό Συμβούλιο επιβεβαίωσε, δυστυχώς, την πλήρη έλλειψη Ολοκληρωμένου Σχεδίου, και μάλιστα σήμερα, περίοδο πανδημίας που δοκιμάζει σκληρά και τον Τουρισμό, με 100 χιλιάδες εργαζόμενους και 700 περίπου ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Αττικής, τις επιχειρήσεις εστίασης, αλλά και εμμέσως πολλές άλλες εμπορικές δραστηριότητες.

Η Διοίκηση δεν αξιοποιεί την πολύτιμη παρακαταθήκη που άφησε πίσω της η Διοίκηση της Δύναμης Ζωής, εδραιώνοντας την σύγχρονη τουριστική ταυτότητα (brand) του μητροπολιτικού προορισμού της Αττικής στο διεθνές κοινό ώς προορισμό ολιγοήμερων διακοπών και παραδίδοντας σοβαρό απόθεμα δράσεων, υλικού και προγράμματος, προς χρήση από την επόμενη διοίκηση. Η σημερινή Περιφερειακή Αρχή επέλεξε να μην αξιοποιήσει τίποτε από αυτά, αποσιωπώντας τα.

Ουραγός στις εξειδικευμένες δράσεις στον Τουρισμό εξαιτίας της έλλειψης πολιτικής βούλησης, η Διοίκηση με τις επιλογές της για έναν μη ρεαλιστικό προϋπολογισμό ύψους 9 εκατομμυρίων ευρώ και με δράσεις χωρίς καμία συνοχή, δημιουργεί περισσότερες ανησυχίες, προβληματισμούς και ερωτήματα παρά δίνει λύσεις.

Ενδεικτικά 8 ερωτήματα:

1/Τι συμβαίνει με το Film Office; Σε τι συνίστανται οι δαπάνες της χαρτογράφησης του, που αναφέρονται στον Προϋπολογισμό της σημερινής Περιφερειακής Αρχής; Αφού ήδη γνωρίζουμε ότι η προηγούμενη Διοίκηση της Δύναμης Ζωής είχε εξασφαλίσει την απαιτούμενη τεχνογνωσία που θα την παρείχε για όλες τις Περιφέρειες, το ΕΚΟΜΕ.
2/Σε τι συνίσταται η ανάπτυξη και ενίσχυση ειδικών μορφών τουρισμού στην Αττική; Γιατί δεν ορίζονται οι επιμέρους ενέργειες και οι κατηγορίες δαπανών;
3/Πως είναι δυνατόν να διαχωρίζονται και να χρεώνονται ξεχωριστά η swot analysis στον «Οδικό Χάρτη Ανάπτυξης Θεματικών Μορφών Τουρισμού» από τον βασικό κορμό μιας μελέτης ενώ είναι προϋπόθεση της;
4/Πώς είναι δυνατόν να προβλέπονται ταξίδια εξοικείωσης για δημοσιογράφους και τουριστικούς επαγγελματίες (fam–press trips) που προϋποθέτουν φυσική παρουσία στην Αττική, ετήσιου (για φέτος) ποσού 156.000 ευρώ και συνολικού ποσού τριετίας 812.000 ευρώ (!), ενώ είμαστε εν μέσω του δεύτερου κύματος πανδημίας;
5/Γιατί δεν προβλέπεται τίποτα κυρίως για την ανάγκη εφαρμογής πρωτοκόλλων ασφαλείας των επισκεπτών στην Αττική που έχει πληγεί σοβαρά από την πανδημία;
6/Γιατί δίνονται χρήματα από την Περιφέρεια για την Έρευνα Ικανοποίησης τουριστών ενώ διενεργείται ήδη η ίδια έρευνα σε ετήσια βάση από την Ένωση Ξενοδόχων Αθήνας, Αττικής, Αργοσαρωνικού;
7/Γιατί προβλέπεται η δημιουργία εντύπων προϋπολογισμού 359.000 ευρώ για τρία χρόνια από τη στιγμή που το έντυπο πλέον θεωρείται παρωχημένο και εκτός της μοντέρνας πρακτικής marketing;
8/Πως εξηγείται αυτή η εμμονή σε αναχρονιστικές διαφημιστικές ενέργειες, όπως είναι οι καταχωρήσεις σε έντυπα μέσα, οι οποίες έχουν συνδεθεί με πρακτικές διασπάθισης δημόσιου χρήματος προς φιλικά ΜΜΕ;





















































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου