Σελίδες

Παρασκευή 7 Μαΐου 2021

Το μέλλον ανήκει στους νεωτερισμούς (start up), ποιότητα, ψηφιακή τεχνολογία

Nova Idea Hospitality

Το covid-19 έφερε τα πάνω κάτω σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Η ανθρωπότητα αναγκάστηκε να βάλει στο «ψυγείο» ανθρώπινες δραστηριότητες που εμπεριέχουν συνωστισμό, διασκέδαση, μουσική, μεταφορές, κουλτούρα, σε ευρεία κλίμακα προκειμένου να τιθασεύσει την επιδημία.

Η τράπουλα του τουρισμού ανακατώθηκε τελεσίδικα. high και η low season έγιναν ένα χωρίς σύνορα. Μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα υπέστησαν ζημιές, μικρές και μεσαίες φίρμες έπεσαν σε χειμερία νάρκη. Όλοι ανεξαίρετα μικροί και μεγάλοι, έστρεψαν το πρόσωπο τους στο κράτος ζητώντας οικονομική βοήθεια, υγειονομική κάλυψη μέτρα..

Το ξημέρωμα προαναγγέλλεται αλλά ο ήλιος όμως δεν φαίνεται να μπορεί να λούσει άμεσα όλους τους παίχτες της αγοράς γιατί βαριά σύννεφα ακόμα καλύπτουν τον ουρανό. Η λύση ονομάζεται ανοσία πολιτών. Στη μάχη έχουν πέσει όλα τα όπλα πρώτα εμβόλια, μέτρα, πρωτόκολλα, μάσκες, καραντίνες, αποστασιοποίηση, ωράρια και πολλά άλλα.

Τι μέλει γενέσθαι;

Ο τουρισμός, η εστίαση, ο πολιτισμός σημαίνουν χαλάρωση, κοινωνικοποίηση, ανάπτυξη εν τέλει. Οι συντελεστές ελπίζουν και πιέζουν τα κράτη να κινηθούν και να βοηθήσουν αποτελεσματικά την επανεκκίνηση. Εξ ου και διαβουλεύσεις μεταξύ κρατών, φορέων, αποφάσεις εθνικών και υπερεθνικών οργάνων, πιστοποιητικά, διακρατικές συμφωνίες λίγο ή πολύ καλές θα δείξει.

Ταυτόχρονα σε εθνικό επίπεδο προβληματισμός αναπτύσσεται πάνω σε πιο καμβά θα παιχτεί η ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος και ποιος φυσικά θα την καρπωθεί γιατί η πίττα μίκρυνε και η τράπουλα ανακατώθηκε.

Ποιότητα, ψηφιακή τεχνολογία, start up είναι μέρη της λύσης

Πολλές νέες επιχειρήσεις, start up δίνουν τη μάχη της ποιότητας με ανανέωση, εκσυγχρονισμό, καινοτομία. Αναπτύσσουν διαδικτυακό b2b, νέα προϊόντα, τρόπους χρηματοδότησης, στρατηγικές διείσδυσης στις αγορές, εφαρμογή τεχνολογικών καινοτομιών, κ.ά. Μία ματιά στο διαδίκτυο, στα ψηφιακά πλέον φόρουμ, συνέδρια, διασκέψεις, συναντήσεις, σεμινάρια ανταλλάσσονται ιδέες, πληροφορίες, προβληματισμοί, προτάσεις. Πιστεύουμε βέβαια ότι υπάρχουν και πολλές άλλες αθέατες επιχειρήσεις που δίνουν την μάχη της επιχειρηματικότητας.

Η Nova Idea Hospitality (NIH) είναι μια πρωτοβουλία επαγγελματιών που διαθέτει εξαιρετική τεχνογνωσία, μεγάλη εμπειρία και μπορεί προσφέρει ένα on the spot start up έργο (και από μακρυά) σε ξενοδόχους που το έχουν ανάγκη.

Δείτε εδώ τι μπορεί να κάνουμε για σας:

https://www.novaideahospitality.com/diagnosis-now/

<><><><><><><><>

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ «1» Links:

1. Συνεργασία ΕΟΤ – ΞΕΕ
2. https://www.boutique-hotel.gr/
3. https://www.capsuletaccelerator.gr/
4. https://campsaround.com/

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ «2»

Η Nova Idea Hospitality (ΝΙΗ) συνέλλεξε από το διαδίκτυο,  δέκα τρείς start up προτάσεις. Τρείς από αυτές βραβεύτηκαν από μία μικτή κριτική επιτροπή επαγγελματικών, κρατικών και ιδιωτικών φορέων (ΞΕΕ,ΕΟΤ,ΙΔΙΩΤΕΣ), βλέπε ανωτέρω links

Ιδού ποιες είναι:

HOTILITIES (1) Α’ ΒΡΑΒΕΙΟ
Ένα marketplace μέσω του οποίου μικρά ξενοδοχεία μπορούν να χρησιμοποιούν εγκαταστάσεις και services από άλλα μεγαλύτερα, για να βελτιώσουν την προβολή τους και την εμπειρία των πελατών τους.

TRIPINWIZE (2) Β’ ΒΡΑΒΕΙΟ
Η TripinWize δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να εισάγουν τα όνειρά τους για να λάβουν εξατομικευμένα ταξιδιωτικά πακέτα -ανεξάρτητα από το budget τους- ενώ παράλληλα συμμετέχουν ενεργά στη δημιουργία του ιδανικού ταξιδιού.

VIVESTIA (3) Γ’ ΒΡΑΒΕΙΟ
Η πρώτη πλατφόρμα εκμίσθωσης πολυτελών καταλυμάτων στην Ελλάδα, τα οποία προβάλλει αποκλειστικά με τη χρήση τρισδιάστατης ρεαλιστικής απεικόνισης, δηλαδή μέσω Virtual Reality Tours.

AIRCRUISE (4)
Το Aircruise θα είναι μια online πλατφόρμα αναζήτησης κρουαζιέρας. Ο πελάτης θα μπορεί να επιλέγει και να «κλείνει» την κρουαζιέρα με βάση τις προτιμήσεις του.

ALTEDESTINATION (5)
Μία πλατφόρμα την οποία επισκέπτεται ο δυνητικός ταξιδιώτης ώστε να βρει, μέσω εικόνων, εναλλακτικές επιλογές σε διάσημους προορισμούς βάσει των επιθυμιών του.

ORBITRIP (6)
Μία διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει όλες τις απαραίτητες ηλεκτρονικές πληροφορίες στους επισκέπτες που αναζητούν να βιώσουν, να μάθουν, να δοκιμάσουν και να αποκτήσουν τοπικά προϊόντα και υπηρεσίες.

PROMISEDLAND LOCAL FOOD CLUB (7)
Η πλατφόρμα αναφέρεται αποκλειστικά στο γαστρονομικό τουρισμό και απευθύνεται σε όσους θέλουν να οργανώσουν τις διακοπές τους με επίκεντρο τη γαστρονομία του τόπου που πρόκειται να επισκεφθούν, γρήγορα και με ασφάλεια.

RE-ATHENS (8)
Μία εταιρεία παροχής εξατομικευμένων εμπειριών αστικής περιήγησης, με τη χρήση τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας. Ο χρήστης ανακαλύπτει αξιοθέατα και σημεία εναλλακτικού ενδιαφέροντος, όπως επίσης και τοπικές δραστηριότητες μέσω διαδραστικών ιστοριών.

ROADTRIP DREAMERS (9)
H εφαρμογή βοηθά τον ταξιδιώτη να ανακαλύψει διαδρομές που θα τον οδηγήσουν σε ένα αξέχαστο road trip. Με ένα κλικ ακολουθεί το δρόμο που η ομάδα της εφαρμογής έχει «χαράξει» και ανακαλύπτει διαδρομές που ξεκινούν δίπλα του.

SEAYA (10)
Μία ψηφιακή πλατφόρμα που θα βοηθήσει τον ταξιδιώτη να ανακαλύψει την ιδανική για εκείνον παραλία, «οπλίζοντάς» τον με απαραίτητες πληροφορίες και χρήσιμα local tips, για κάθε δυνατή δραστηριότητα.

TRAVELALONE (11)
Ένα app που, μέσω chatbot, θα παρέχει σε ταξιδιώτες υπηρεσίες concierge σε FIT/solo bookings, για ταξίδια εντός και εκτός Ευρώπης.

UPIRIA (12)
Η Upiria προωθεί το ισότιμο δικαίωμα όλων στις μοναδικές και αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Μηδενίζει τις αποστάσεις μεταξύ των επαγγελματιών και των «εραστών» των ταξιδιών, προσφέροντας τη δυνατότητα της ελεύθερης/αδιαμεσολάβητης αλληλεπίδρασής τους, σε παγκόσμιο επίπεδο. 

VIREAL TRAVEL (13)
Σκοπός του ViReal Travel είναι η ανάπτυξη και προώθηση του εικονικού τουρισμού. Στόχος, μέσω αυτής της διαφορετικής ταξιδιωτικής εμπειρίας, είναι ο συνδυασμός του εικονικού με άλλες εναλλακτικές μορφές τουρισμού.

Η κριτική επιτροπή του CAPSULET


1. Σπύρος Αρσένης, Coordinator – NBG Business Seeds,
2. Αλέξανδρος Βασιλικός, Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος,
3. Αλέξανδρος Ζιώμας, Director, Information Technology & Telecommunications, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών,
4. Κατερίνα Σαντίκου, Founder & Managing Director – Workathlon
5. Αλέξανδρος Τρίμης, CEO & Co-Founder – Welcome Pickups.


Οι θεσμικές και ιδιωτικές συμμετοχές στα θεματικά εργαστήρια CAPSULET


1. ΕΟΤ
2. ΞΕΕ
3. Clio Muse Tours
4. Ferryhopper
5. SaMMYacht
6. TravelMyth
7. Triparound
8. Welcome Pickups
9. Woof Together
10. Workathlon
11. Zoottle
12. Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
13. Expedia Group
14. Google
15. NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας
16. Programize

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου