Σελίδες

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022

40 συμβουλές, δράσεις, hotel marketing, ξενοδοχείου, στόχος: 100.000 (νέες) επαφές


Περίοδος δράσης = 1 χρόνος
/ Στόχος: 10.000 επαφές  / To Hotel smart city/country leisure hotel
είναι περήφανο για την τοποθεσία του / Το ξενοδοχείο βρίσκεται σε μοναδική θέση / με υπέροχους χώρους χαλάρωσης και απλότητας / και με τα πόδια στη θάλασσα!

40 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

1. Σταθεροποιήστε το branding του ξενοδοχείου
2. Δημιουργείστε μια ισχυρή βάση δεδομένων επ ισκεπτών
3. ή αλλιώς ένα πιστό πελατολόγιο
4. Εξασφαλίστε ένα καλό συντονισμό και καλά δομημένη διαχείριση
5. Ανιχνεύστε την αγοραστική συμπεριφορά των εν δυνάμει επισκεπτών
6. Εντοπίστε τις προτιμήσεις των πελατών από τις διαμονές των
7. Δημιουργήστε μοναδικά προφίλ πελατών
8. Εξατομικεύστε τις υπηρεσίες διαμονής
9. Εξατομικεύστε την στρατηγική σας στο marketing
10. Δημιουργήστε οικονομικούς και αποδοτικούς τρόπους επικοινωνίας με το κοινό
11. Δημιουργήστε αυτοματοποιημένα μηνύματα επικοινωνίας με τους επισκέπτες
12. Προβάλετε τις διαδραστικές ελκυστικές εμπειρίες των επισκεπτών
13. Αναπτύξτε ένα ισχυρό CRM (Customer Relationship Management)
14. Επιδιώξτε να προσδώσετε στο Ξενοδοχείο ένα βιώσιμο χαρακτήρα
15. Το ξενοδοχείο διαθέτει πλούσια κουλτούρα φαγητού
16. Το ξενοδοχείο παρέχει εξαιρετικές εμπειρίες παραμονής
17. Το ξενοδοχείο παραπέμπει στο παλιό βενετσιάνικο κόσμο
18. Το όραμα του ξενοδοχείου είναι:
19. Το ξενοδοχείο επιδιώκει τη δημιουργία υψηλής βάσης ποιότητας δεδομένων
20. Το ξενοδοχείο επιδιώκει να αναπτύξει διάφορους τρόπους αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας φιλικούς στο προϋπολογισμό.
21. Κατάρτιση πλάνου επαφών με στόχο για ένα χρόνο = 10.000 επαφές = δημιουργία βάσης δεδομένων = κοινό με το οποίο μπορεί να επικοινωνήσει απευθείας = στοχευόμενο κοινό = καλύτερα αποτελέσματα = πιο οικονομικά από πολυέξοδες καμπάνιες μάρκετιν
22. Το ξενοδοχείο επιδιώκει την αύξηση της επισκεψιμότητας από τους ντόπιους και του κύκλου των.
23. Κατάρτιση προϋπολογισμού και στρατηγικής μάρκετινγκ
24. Δημιουργία εξατομικευμένων επικοινωνιών μάρκετινγκ
25. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΩΝ ΣΤΙΓΜΩΝ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΞΕΝΟΔ.
26. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ CRM
27. Δημιουργία συναλλακτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με περιεχόμενο προσαρμοσμένο για καθένα ο τύπος επισκέπτη.
28. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΘΑΛΑΣΗΣ ΞΗΡΑΣ
29. ΕΤΑΙΡΙΚΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΕΜΠΟΡΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ
30. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
31. ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ
32. ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΑΝΑΛΟΓΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ
33. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΜΑΔΑΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ MARKETING
34. BANNER ΠΡΟΒΟΛΗΣ
35. ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
36. SOCIAL MEDIA - ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ
37. Χρησιμοποίηση πληροφοριών επισκεπτών από το CRM για αναζήτηση και μάρκετινγκ περιεχομένου
38. Ανάπτυξη εσωτερικών μηνυμάτων για την αύξηση των πωλήσεων βοηθητικών υπηρεσιών ακόμα και μέσα από τη βοήθεια της μηχανής κρατήσεων.
39. Δημιουργείστε και οργανώστε τα προφίλ επισκεπτών του ξενοδοχείου


40. Customizing Emails

· Transactional emails with content tailored for each the type of guest. The ability to craft the right message for the right audience lead to significant increase in bookings

1. Digital Marketing Campaigns
· Produce eye-catching and engaging marketing campaigns across all channels
· Banners,
· Paid search
· paid social
· Using guest insights
· Content marketing 


DIGITAL MARKETING /  ΠΛΑΝΟ MEDIA - ΔΡΑΣΕΩΝ / ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ – ΕΞΕΛΙΞΗ – UP TO DATE / ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΦΙΛ ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ

1. Κατανόηση των αναγκών των επισκεπτών του ξενοδοχείου:
2. Κοινό που το επισκέπτεται, :
3. Επικοινωνιακή στρατηγική :
4. Δημογραφικά στατιστικά ταξιδιωτών :
5. Google Analytics, αναλυτικά στατιστικά των επισκεπτών της ιστοσελίδας
6. Metasearch :
7. Review Websites :
8. Προφίλ επισκεπτών που προτιμούν το ξενοδοχείο :
9. Εξειδικευμένες αγορές με υψηλές προοπτικές στόχευσης :
10. Προώθηση σε τρίτα μέσα και κοινωνικά δίκτυα :
11. Στήριξη του τμήματος πωλήσεων με προωθητικές ενέργειες βάσει budget και conversion,(απόδοσης των προωθήσεων έσοδα έξοδα.. :
12. Διαχείριση κοινού και κατάταξή βάσει ιστορικού (e-mails), επισκεπτών ιστοσελίδας και μηχανής αναζήτησης :
13. Προγραμματισμός υποστηρικτικών και δημιουργία δυναμικών remarketing καμπανιών.. :
14. Δημιουργία στρατηγικής για κάθε κανάλι του ξενοδοχείου:
15. Επιμέλεια του περιεχομένου Facebook
16. Επιμέλεια του περιεχομένου Instagram :
17. Επιμέλεια του περιεχομένου Google MyBusiness :
18. Επιμέλεια του περιεχομένου του ξενοδοχείου σε τρίτα online κανάλια :
19. Έλεγχος συνδέσμων (booking links) :
20. Δημιουργία εξατομικευμένου πλάνου για συνδρομές και CPC (Cost Per Click) :
21. Καθορισμός στρατηγικής για απαντήσεις σε σχόλια :
22. Έλεγχος κατάστασης/βαθμολογίας και επιμέλειας σε απαντήσεις :

2/ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

1. Δημιουργία περιεχομένου :
2. Φωτογραφίες υψηλής ευκρίνειας, 4K :
3. Βίντεο, υψηλής ευκρίνειας, 4K :
4. Ειδικά κείμενα και άρθρα :
5. Ανάδειξη της ξενοδοχειακή ζωής του καταλύματος :
6. Δημιουργία εικόνων στους ταξιδιώτες πριν την επίσκεψη :
7. Καταγραφή και προσαρμογή μηνυμάτων :
8. Ανάδειξη εμπειρίας επισκεπτών :
9. Φιγούρες επισκεπτών :
10. Video με concept :
11. Κείμενα περιγραφής των υποδομών και εμπειριών των επισκεπτών :

3/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΡΟΦΙΛ
1. Δημιουργία προφίλ σε όλα τα social media και συνεχή ενημέρωση :
2. Δημιουργία προφίλ σε όλα τα online channels κσι συνεχή ενημέρωση :
3. Πολλές πληροφορίες, σε βάθος χρόνου αποδίδουν σε κρατήσεις
4. Δημιουργία προφίλ στο Pinterest και συνεχή ενημέρωση :
5. Oσο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ προβολή τόσο καλύτερα για το ξενοδοχείο.

4/ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΜΕ ΕΝΙΑΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

1. Στο Facebook :
2. Στο Instagram :
3. Στο Linked-In :
4. Στο Pinterest κ.ο.κ. :
5. Στρατηγική για κάθε social media :
6. Ποιο κοινό για κάθε social media :
7. Είδος δημοσίευσης :
8. Πόσο συχνά; :
9. Τι θα αναδεικνύεται σε κάθε προφίλ; : ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ = ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ = ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ = ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ = ΕΥΖΗΝ ΚΛΠ
10. Στο Instagram ενδείκνυται για πιο ερασιτεχνικό περιεχόμενο :
11. Άρθρα σε blog σας ή τρίτων μέσων που έχουν γράψει για το κατάλυμα; :
12. Ποια είναι η persona που θα δημιουργήσετε;

5/ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΔΙΑΔΡΑΣΗ

1. Άμεση επικοινωνία με τους ταξιδιώτες :
2. Απορίες :
3. Απαντήσεις :
4. Προβλήματα :
5. Μηνύματα απαντήσεις σε σχόλια :
6. Αξιοποίηση των badges στις από Face book :
7. Προσωποποίηση του service, όχι απρόσωπες απαντήσεις :

6/ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
1. Οι ταξιδιωτικές τάσεις συνεχώς μεταβάλλονται : ΜΕΛΕΤΗ ΒΑΣΕΙ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ
2. Εξελίσσεται η τεχνολογία : ΜΕΛΕΤΗ ΒΑΣΕΙ ΕΡΕΥΝΑΣ
3. Σύγχρονοι τρόποι : ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΤΡΟΠΩΝ, ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
4. Συνεχής βελτίωση της media στρατηγικής :
5. Συνεχής προσαρμογή της media στρατηγική σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις :
6. Ισχυρές σχέσεις με τοπικά εστιατόρια :
7. Ισχυρές σχέσεις με τοπική αυτοδιοίκηση :
8. Εξερεύνηση της τοπικής γαστρονομίας :
9. Εξερεύνηση τουριστικών αξιοθέατων :
10. Ισχυρές σχέσεις με τοπικά εστιατόρια :
11. Ισχυρές σχέσεις με τουριστικούς οδηγούς :
12. Ελκυστικές λύσεις προβλημάτων επισκεπτών :
13. Προβολή λύσεων σε δυνάμει επισκέπτες :
14. Ισχυρές σχέσεις με τοπικές επιχειρήσεις :
15. Βελτίωση εμπειρίας ταξιδιώτη :
16. Προγραμματισμός διακοπών μελλοντικών επισκεπτών :

7/ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ
1. ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ
2. ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΥΞΑΝΕΙ Τις ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΜΕΣΑ
3. ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ
4. ΤΑ MEDIA ΒΗΘΑΝΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ ΝΑ ΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
5. ΤΑ MEDIA ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ
6. ΑΠΟΔΟΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΕΣ ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου