Έχετε το λόγο μας

To Room Hospitality Athens & Greece είναι μια ιδέα-συνέχεια μιας σειράς blogs που ο υπογράφων θεωρεί «δωρεάν οχήματα» για ένα ου-τοπικό ταξίδι στο φιλοξενείο-γη. Στο δρόμο ο οδηγός συναντά τοπία, καταλύματα, αξιοθέατα, ανθρώπους, φαινόμενα, ιδέες που μετά από μία αφ-αιρετική αξιολόγησή τους, αποτυπώνει τις εντυπώσεις του με ιδιαίτερο τρόπο. Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο-γη για το όμορφο αυτό ταξίδι και την δωρεάν παροχή άπειρων αγαθών και υπηρεσιών στους παραμένοντες … Παράλληλα μοντέρνα ή παραδοσιακά καταλύματα καλούνται να αποδείχνουν κάθε στιγμή την ικανότητα τους να αποπληρώνουν με ωραίο, σεμνό και value for money τρόπο τις ανάγκες των πελατών τους.

Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

2021, χρονιά τουριστικής ανάκαμψης; πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί; Εν αναμονή απαντήσεων από Nova Idea Hospitality Manager Bourtzinakos


Tο 2021 θα είναι χρονιά τουριστικής ανάκαμψης; Και πως αυτό μπορεί να επιτευχθεί;

Η www.novaideahospitality.com είναι σύμβουλος πωλήσεων του ξενοδοχείου www.athenscomfort.gr

Αγαπητοί φίλοι μετά από μια μικρή περιήγηση στο διαδίκτυο  η  Novaieda Hospitality επέλεξε μερικά σημεία από σοβαρά δημοσιεύματα και συνεντεύξεις για να στοιχειοθετήσει το αφήγημα και τις πιθανές απαντήσεις σε ερωτήματα ανθρώπων του κλάδου του τουρισμού – ξενοδοχείων.

·         Το 2021 λοιπόν «Αναμένεται ότι θα πυκνώσουν και πάλι οι αεροπορικές συνδέσεις της Αθήνας με τον υπόλοιπο κόσμο»

·         «Ότι το ταξιδιωτικό κοινό θα αρχίσει ξανά τα city breaks καθώς θα προχωρήσουν οι εμβολιασμοί, θα αρθούν σταδιακά οι περιορισμοί και θα αποκαθίσταται  η εμπιστοσύνη στην ασφάλεια των ταξιδιών»

·         «Τα επαγγελματικά ταξίδια ενδέχεται να μην επανέλθουν ποτέ στα προ της πανδημίας επίπεδα δεδομένης της ευρείας πλέον χρήσης τηλεδιασκέψεων και τηλεργασίας».

·         «Η εκθεσιακή δραστηριότητα θα περιοριστεί»

·         «Θα γίνει στόχευση για ένταση εμπειριών από την εξερεύνηση των ιστορικών μνημείων της Αθήνας/Πειραιά/Αττικής /νήσων Σαρωνικού/ και ευρύτερης περιφέρειας»

·         «Θα θεσπιστούν σημεία  πληροφόρησης επισκεπτών και επικουρία ηλεκτρονικών εφαρμογών, εντύπων (;) και υλικών ποιότητας».

·         «Θα λάβουν χώρα πολιτιστικά δρώμενα»

·         «Θα χρησιμοποιηθούν κυρίως τα social media,  influencers και άλλα μέσα για την προώθηση του σκοπού».

Τα ανωτέρω αποτελούν την πεμπτουσία ενός σχεδίου marketing υπό την ομπρέλα ενός νέου (;) θεσμού του  DMMO υπό δημιουργία από την πολιτεία (ΧΘ) σε μεγάλους δήμους  περιφέρειες όπως του Πειραιά προκειμένου να πάρουν επάνω τους  την παραπέρα προώθηση ή καλλίτερα διάθεση ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Παράλληλα άλλα δημοσιεύματα (ΣΕΤΕ) υποστηρίζουν «ότι  για το έτος 2021 το άνοιγμα της τουριστικής αγοράς αναμένεται να γίνει από το β εξάμηνο και μετά –γιατί οι πρώτοι έξι μήνες του χρόνου είναι επί της ουσίας «νεκρή» περίοδος» ενώ η πολιτεία δια του ΧΘ μιλά γενικά ότι « το 2021 θα είναι χρονιά έναρξης της τουριστικής ανάκαμψης»

Σε ποια στοιχεία ή οχήματα όμως στηρίζονται οι ανωτέρω διατυπώσεις; Ας δούμε μερικά μέσα από τις τοποθετήσεις του παράγοντα πολιτεία (ΧΘ)

·         Το παράδειγμα της υποδοχής 750.000 Βρετανών τουριστών μέσα στο 2020

·         Δράσεις για καθιέρωση της Ελλάδος ως 12μηνου προορισμού

·         Ενίσχυση του θαλάσσιου τουρισμού

·         Ανάπτυξη και προβολή της ελληνικής γαστρονομίας

·         Ανάπτυξη του καταδυτικού τουρισμού

·         Ανάπτυξη του τουρισμού υγείας και ευεξίας,  ίασης

·         Ανάπτυξη του ορεινού αναρριχητικού τουρισμού

·         Δράσεις βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης

·         Δράσεις εορτασμού της επετείου των 200 χρόνων της επανάστασης του 2021

·         Στήριξη προγραμμάτων και πρωτοβουλιών (δημόσιων; και ιδιωτικών;) για worry-free εμπειρίες τουρισμού.

·         Συνεχείς επικοινωνία και επαφές με ισχυρούς παράγοντες της παγκόσμιας τουριστικής αγοράς On line tour operators, Offline tours operators, αεροπορικές εταιρίες, διεθνείς οργανισμούς κλπ

·         Στόχευση σε ανωτέρου επιπέδου τουριστών με αναβάθμιση τουριστικών υπηρεσιών σε επιχειρησιακό θεσμικό, τοπικό και εθνικό επίπεδο με καμπάνιες ανθρωποκεντρικού περιεχομένου.

Ένα φανταστικό ταξίδι για Ευεξία και ενδυνάμωση..

Οι εξαρτώμενοι από τον τουρισμό έχουν στραμμένα τα βλέμματα τους  στην ανάκαμψη της αγοράς.  Μία από τις προτάσεις δίνει έμφαση σε προγράμματα με επίκεντρο την ευεξία, την ψυχαγωγική υγεία και την σωματική ενδυνάμωσή του επισκέπτη. Ξενοδοχεία που διαθέτουν υποδομές, τομές, προτάσεις και προεκτάσεις στην πόλη ή την ύπαιθρο για την στήριξη της ευεξίας έχουν μέλλον γιατί παίζουν ένα δυνατό χαρτί υπέρ της πληρότητα τους.  Αλλά ποιά είναι τα «μαγικά» προγράμματα  που οι ξενοδόχοι και οι άλλοι παράγοντες μπορούν να επενδύσουν;

·         Ιαματικές θεραπείες

·         Προγράμματα υγιεινής διατροφής

·         Διαχείριση άγχους, χαλάρωση, διαλογισμός

·         Θεραπευτικά μασάζ

·         Τεχνικές βελτίωσης φυσικής κατάστασης

·         Βελτιστοποίηση υγείας και ομορφιάς

·         Παρεμβατικές θεραπείες

·         Ψυχική και σωματική αναζωογόνηση

·         Πρακτικές βελτίωσης εσωτερικής υγείας

·         Συμβουλές αποτοξίνωσης οργανισμού

·         Μορφωτικές ή ψυχολογικής ανάτασης εκδρομούλες

·         Συμπράξεις γέφυρες με ξενοδοχεία νησιών επαρχίας

·         Ύπνος ζωτικότητα ευημερία

·         Καφές και υγεία

·         Ανάκαμψη άγχους από τον κορωναϊό

·         Προσφορές προληπτικών θεραπειών

·         Πακέτα βελτιστοποίησης επιθυμητού τρόπου ζωής

·         https://onomahotel.com/

Αλλά προτάσεις ως άνω θα ήταν ουτοπία για τα ξενοδοχεία να τις συμπεριλάβουν στα προγράμματα  marketing καθ’ όσον αυτά δομούνται σε κλασσικές καμπάνιες με περιεχόμενο περιηγητικό ή γενικό. Μήπως όμως θα πρέπει να στρέψουν και αλλού την προσοχή τους, να συνασπιστούν, να διαφοροποιηθούν να προσφέρουν κίνητρα, ευκαιρίες και να δείξουν και ένα άλλο πρόσωπο με καινοτόμες προτάσεις εκτός «κουτιού» στους εν δυνάμει on line και offline προμηθευτές τους; Μήπως αφού μελετήσουν τις προτάσεις της πολιτείας να την καλέσουν πάνω στις γραμμές που έχει χαράξει «να βάλει και αυτή το χεράκι της στη τσέπη» και να βοηθήσει οικονομικά και θεσμικά περαιτέρω τα ξενοδοχεία;

Μήπως (σίγουρα ναι) θα πρέπει να δημιουργηθούν Think Tanks που να καταστρώσουν λίστες καινοτόμων ιδεών και προτάσεων και πρωτοβουλιών και να τις βάλουν μπροστά;

Πηγές:

https://www.tornosnews.gr/foreis/periferies/48694-dhmos-peiraia-protoporei-me-th-dhmioyrgia-mhchanismoy-diacheirishs-proorismoy.html

https://www.naftemporiki.gr/story/1678717/theoxaris-to-oti-o-tourismos-leitourgise-apotelei-athlo

https://www.iefimerida.gr/ellada/theoharis-protaseis-gia-biosimo-toyristiko-tomea

https://money-tourism.gr/germania-thetika-ta-simadia-ton-elliniko-toyrismo/

https://money-tourism.gr/ti-eipe-o-kyvernitiko-ekprosopos-to-pistopoiitiko-emvoliasmoy/

https://money-tourism.gr/e-x-trikalon-webinar-apotelesmatikes-praktikes-xenodocheiakoy-digital-marketing/

https://money-tourism.gr/ch-staikoyras-kefalaia-synolikoy-ypsoys-12-2-dis-eyro-diatethikan-to-2020-stirixi-epicheiriseon/

https://money-tourism.gr/ochi-tis-agkela-merkel-se-taxidiotikes-dieykolynseis/

https://money-tourism.gr/vgike-quot-leykos-kapnos-quot-stin-ee-symfonisan-stin-epitachynsi-ton-emvoliasmon-sta-anoichta-synora-argotera-to-pistopoiitiko-video/

https://www.tornosnews.gr/foreis/periferies/48694-dhmos-peiraia-protoporei-me-th-dhmioyrgia-mhchanismoy-diacheirishs-proorismoy.html

https://www.bluebirds.gr/taksidia-kai-pali-alla-poso-grigora-tha-epistrepsoyn-kai-ti-tha-allaksei-gia-panta.aspx.

«Πολύ σοβαρή» χαρακτήρισε την κατάσταση η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ursula von der Leyen, επαναλαμβάνοντας με τη σειρά της ότι πρέπει να αποθαρρύνονται τα μη απαραίτητα ταξίδια. Σημείωσε ότι «υπάρχει ελπίδα», καθώς γίνονται εμβολιασμοί, αλλά πρόσθεσε ότι «ανησυχούμε όλο και περισσότερο» για τα παραλλαγμένα στελέχη του νέου κορονοϊού, ορισμένα από τα οποία είναι πολύ πιο μολυσματικά».22-1-2021

Πιστοποιητικό: Charles Michel:  ..άποψη ότι τα κράτη – μέλη πρέπει να δημιουργήσουν ένα πιστοποιητικό το οποίο θα είναι αναγνωρισμένο σε ευρωπαϊκή κλίμακα, ακόμη και παγκοσμίως. «Το πώς θα χρησιμοποιείται αυτό το πιστοποιητικό παραμένει ακόμα ερώτημα, καθώς υπάρχουν ζητήματα πολιτικά αλλά και δημοκρατικά.

Follow us: @money_tourism on Twitter | xrimatourismos on Facebook - Πηγή: https://money-tourism.gr/vgike-quot-leykos-kapnos-quot-stin-ee-symfonisan-stin-epitachynsi-ton-emvoliasmon-sta-anoichta-synora-argotera-to-pistopoiitiko-video/ | ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ money-tourism.gr

H Novaieda Hospitality παραθέτει ατόφιο το παρακάτω άρθρο πολύ κατατοπιστικό των προθέσεων και των σχεδιασμών της αγοράς της Γερμανίας και των παραγόντων της αγοράς του τουρισμού για την φετινής τουριστική κίνηση:

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ >

 Γερμανία: Θετικά τα σημάδια για τον ελληνικό τουρισμό. 17/01/2021

Συγκρατημένη αισιοδοξία για τη φετινή τουριστική κίνηση από τη Γερμανία στην Ελλάδα, αν το επιτρέψει βέβαια η εξέλιξη της πανδημίας. Κρίσιμοι παράγοντες ο εμβολιασμός και τα πρωτόκολλα μετακίνησης εντός Ε.Ε. Βρισκόμαστε στην εποχή που οι περισσότεροι Γερμανοί προγραμματίζουν τις καλοκαιρινές τους διακοπές επιλέγοντας πολλές φορές κάποιον όμορφο προορισμό στην Ελλάδα. Φέτος όμως, εν μέσω του δευτέρου κύματος της πανδημίας, τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. Πως προβλέπεται να εξελιχθεί o τουρισμός στην Ελλάδα με προέλευση τη Γερμανία; Πως επηρεάζει η εξέλιξη της πανδημίας; Σχετικά αισιόδοξοι οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες Ως ένα έτος μετάβασης βλέπουν το 2021 οι μεγάλοι γερμανοί tour operators, έπειτα από τα σοβαρά οικονομικά πλήγματα της περασμένης χρονιάς. «Αντιδράσαμε με σημαντική εξοικονόμηση κόστους και εξασφάλιση ρευστότητας. Ωστόσο, τα κρατικά δάνεια δεν είναι δώρα και θα εξοφληθούν με τόκους. Η ζήτηση για ταξίδια υπάρχει και με τα υγειονομικά μέτρα που έχουν εισαχθεί θέλουμε να αναδυθούμε από την κρίση δυνατοί», δήλωσε μιλώντας στη Deutsche Welle o Βαγγέλης Γεωργίου, υπεύθυνος επικοινωνίας Διεθνών Αγορών TUI Group. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον μεγάλο γερμανικό κολοσσό.

Ο ίδιος είναι αρκετά αισιόδοξος για τον εισερχόμενο τουρισμό στην Ελλάδα από τη Γερμανία: «Θα προσφέρουμε το 80% των πτήσεων που είχαμε πριν από την κρίση του κορωνοϊού. Βλέπουμε και πάλι μια υψηλή ζήτηση για ταξίδια διακοπών στην Ελλάδα. Η χώρα θα είναι και πάλι ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς διακοπών για τους επισκέπτες της TUI φέτος», λέει χαρακτηριστικά. Μάλιστα πιστεύει ότι το φετινό τουριστικό κύμα, εάν το επιτρέψουν οι συνθήκες, θα έχει μεγαλύτερα κέρδη. «Οι τουρίστες είναι έτοιμοι να ξοδέψουν περισσότερα για τα ταξίδια τους. Έχουν επιπλέον περιθώρια στον προϋπολογισμό τους, είναι διατεθειμένοι να κάνουν ακριβότερες κρατήσεις και θα εκμεταλλευτούν τα voucher».

«Η λαχτάρα για χαλαρωτικές διακοπές ή ένα συναρπαστικό ταξίδι πιθανώς δεν ήταν ποτέ τόσο μεγάλη όσο φέτος. Μόλις δοθεί ξανά η ελευθερία ταξιδιού, οι άνθρωποι θα ταξιδέψουν στον κόσμο», λέει χαρακτηριστικά η Αννίκα Χουνκεμόλερ από την ιστοσελίδα ταξιδιωτικών προσφορών στη Γερμανία urlaubsguru.de. Σε δημοσκόπηση που πραγματοποίησε πρόσφατα η ιστοσελίδα ανάμεσα στους χρήστες του Instagram, μετά τη Γερμανία για εσωτερικό τουρισμό η Ελλάδα είχε υψηλή ζήτηση για τη φετινή χρονιά τόσο για τα νησιά της όσο και για την ενδοχώρα, με συνδυασμό περιηγήσεων και παραλίας. Αγαπημένοι προορισμοί η Κρήτη, η Κέρκυρα, η Χαλκιδική, η Κως αλλά και η όχι τόσο γνωστή στους Γερμανούς Μήλος. «Η αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού στην Ελλάδα το προηγούμενο καλοκαίρι κατά την άφιξη και επί τόπου ήταν υποδειγματική και το επίπεδο των υγειονομικών πρωτοκόλλων στα ξενοδοχεία ήταν υψηλό. Οι φιλοξενούμενοι ένιωθαν άνετοι παρά τις δύσκολες περιστάσεις», αναφέρει η Χουνκεμόλερ θεωρώντας ότι αυτό θα μπορεί γίνει και φέτος αν το επιτρέψουν τα επιδημιολογικά δεδομένα. Σε αναμονή οι Έλληνες ξενοδόχοι Ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα κατέγραψε μείωση εσόδων κατά 77% δοκιμάζοντας τις αντοχές του. Σε αυτό προστέθηκε και το πρόβλημα της μη αποπληρωμής των οφειλών από γερμανούς tour operators, με εντονότερο το πρόβλημα με την TUI. «Είμαστε ευτυχώς σε μία αποκλιμάκωση του προβλήματος με τη γερμανική εταιρεία, έπειτα από την αποπληρωμή μέρους των οφειλών της και την υπόσχεση για εξόφληση του υπολοίπου την άνοιξη», εξηγεί ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων Γρηγόρης Τάσιος. Τα οικονομικά προβλήματα της πανδημίας έφεραν αλλαγές στις συνεργασίες με τους γερμανούς tour operators. Νέες συμφωνίες επιμηκύνουν τις συνεργασίες ακόμα και μέχρι το 2023 και υπάρχει περισσότερη ευελιξία στις αλλαγές ημερομηνιών κρατήσεων. «Στα καινούρια συμβόλαια αφαιρέθηκαν σημαντικοί όροι σε σχέση με αυτά που γνωρίζαμε παλιά, όπως η μείωση στο ποσοστό πληρωμής του early booking και η δυνατότητα πληρωμής από τους πράκτορες μέχρι και 60 μέρες από την αναχώρηση του πελάτη», εξηγεί ο κ. Τάσιος. Ο ίδιος θεωρεί κρίσιμους τους μήνες Μάρτιο και Μάιο για την εξέλιξη της φετινής τουριστικής κίνησης. «Τα στοιχεία εμβολιασμού της Ευρώπης και για τη Γερμανία και ο τρόπος μετακίνησης στην Ε.Ε θα δώσουν το στίγμα της σεζόν. Μέχρι τότε θα αναμένουμε στο ακουστικό μας. Όπως είναι φυσιολογικό οι κρατήσεις από τη Γερμανία είναι ελάχιστες αλλά στις αναζητήσεις η Ελλάδα διεκδικεί την πρωτιά στους πιθανούς γερμανούς ταξιδιώτες και για φέτος», επισημαίνει ο κ. Τάσιος. Ο μαζικός τουρισμός αναμένεται να είναι το κυρίαρχο μοντέλο και για τις αφίξεις από τη Γερμανία. «Περισσότερες πτήσεις τσάρτερ και συνδεδεμένη αεροπορική θέση με ξενοδοχειακή κλίνη. Έπονται οι μεμονωμένες επιλογές και γιατί όχι να ενισχυθεί και ο οδικός τουρισμός στη χώρα μας από τη Γερμανία», παρατηρεί ο κ. Τάσιος. «Πιθανόν να αυξηθούν οι κρατήσεις της τελευταίας στιγμής που θα αυξήσουν τα συνολικά κέρδη,» τονίζει από την πλευρά του ο Aλέξανδρος Ευσταθίου από τον όμιλο διαχείρισης προορισμών Dolphin. Απαραίτητη προϋπόθεση οι κοινοί και μόνιμοι κανόνες για τα ταξίδια το καλοκαίρι όπως επισημαίνει: «Να αποφευχθεί το φαινόμενο σύγχυσης που και πως επιτρέπεται ο καθένας να ταξιδέψει και να συμφωνηθούν οι όροι εκ των προτέρων».

ΠΗΓΗ: www.dw.com, Διογένης Δημητρακόπουλος

https://money-tourism.gr/germania-thetika-ta-simadia-ton-elliniko-toyrismo/

https://www.hotelshow.gr/gr/blog/article/axiologa-symperasmata-apo-tis-treis-ekpompes-toy-100-broadcasting-poy-ekane-premiera-tin-proigoymeni-pempti/404

100% Tourism Destinations

Οι οικοδεσπότες του τρίτου session, Δημήτρης Αντωνάκος (Demand Fairs & Media) και Δημήτρης Βασιλείου (Flatod-19) υποδέχθηκαν την Πρόεδρο του ΕΟΤ Άντζελα Γκερέκου, η οποία περιέγραψε όσα έχουν ήδη γίνει και όσα σχεδιάζονται για τον ελληνικό Τουρισμό και τη Διαχείριση Προορισμών, τονίζοντας την ανάγκη για προετοιμασία του κλάδου για τη νέα χρονιά με θετική ματιά, καθώς και τον Πρόεδρο της ΠΟΞ Γρηγόρη Τάσιο, που αναφέρθηκε στα πρακτικά ζητήματα που προκύπτουν στον κλάδο της Ξενοδοχίας λόγω του Covid-19 και στο πώς μπορούν να αντιμετωπιστούν, ενώ ενημέρωσε το κοινό για τις σκέψεις της κυβέρνησης που αφορούν την εξειδικευμένη εκπαίδευση του προσωπικού ξενοδοχείων

Παρέμβαση έκανε ο Αντιπρόεδρος του European Hotel Managers Association Παναγιώτης Αλμυράντης, ο οποίος περιέγραψε τον Παλμό της Ευρωπαϊκής Τουριστικής Αγοράς για το 2021 παρέχοντας εξειδικευμένες πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία όσον αφορά τα δεδομένα, τις προβλέψεις, καθώς και τις προθέσεις των τουριστών, ενώ η συζήτηση ολοκληρώθηκε με την εκ νέου παρουσία του Καθηγητή Τουρισμού Μιχάλη Τοανόγλου, ο οποίος ανέλυσε την άποψή του σχετικά με την ανάγκη βελτίωσης του τουριστικού μοντέλου, με βάση την (πλούσια) εγχώρια, αλλά και διεθνή εμπειρία του.

Η www.novaideahospitality.com είναι σύμβουλος πωλήσεων του ξενοδοχείου www.athenscomfort.gr.

 


Συνέντευξη κυρίου Μπουρτζινάκου Θεμιστοκλή (*) στο  NOVA IDEA HOSPITALITY

1.       Κύριε Μπουρζινάκο έχετε πλέον δημοσιοποιήσει τα σχέδια σας μέσω της ιστοσελίδας σας www.novaideahospitalitycom και γνωρίζουμε ήδη ότι η NOVA IDEA HOSPITALITY είναι μια νεοσύστατη εταιρία η οποία συγκεντρώνει δυνατή εμπειρία στην υπηρεσία μικρών/μικρομεσαίων  ξενοδοχείων για το τι πρέπει να κάνουν ώστε να είναι πανέτοιμα να υποδεχθούν και να αναπτύξουν πολιτικές που υποδείχνονται από τους εμπειρογνώμονες. Τι προτείνετε εσείς  σ’ αυτήν την κρίσιμη συγκυρία να κάνουν οι μικρό/μικρομεσαίοι ξενοδόχοι στο τομέα πχ των κρατήσεων;

2.       Είναι αποδεκτό από όλους τους παράγοντες το γεγονός του παγώματος της ψυχολογίας του ευρωπαϊκού κοινού, των υποψηφίων επισκεπτών της χώρας λόγω covid-19. Τι προβλέπετε να γίνει με την εξέλιξη των εμβολιασμών και των (κοινών) αντι-covid-19 μέτρων σε ευρωπαϊκό και ευρύτερο διεθνές περιβάλλον! Τι χρειάζεται να γίνει κατά τη γνώμη σας για την αλλαγή της ψυχολογίας των καταναλωτών;

3.       Ποιά είναι τα ποσοστά περίπου των διεθνώς κινουμένων επισκεπτών ανά γεωγραφικό διαμέρισμα  για διακοπές και πως και ποιούς τουριστικούς προορισμούς μπορούν να επηρεάσουν και σε ποιο βαθμό;

4.       Ποιοι είναι οι μεγάλοι παίχτες στην τουριστική αγορά που μπορούν να τροφοδοτήσουν τα «καταρρακωμένα πορτοφόλια» των ξενοδόχων; Τι τύχη έχουν τα πολυάριθμα μικρά / μικρομεσαίαξενοδοχεία  πχ της Αθήνας ή και της χώρας από το αναμενόμενο άνοιγμα της αγοράς σύμφωνα με τα μηνύματα των τουριστικών παραγόντων συμπεριλαμβανομένων και των επιφυλάξεων, συγκρατημένη αισιοδοξία ή και τις κάποιες δυσοίωνες προβλέψεις για την ούτως ή άλλως τρέχουσα ή επερχόμενη οικονομική ύφεση;

5.       Γίνεται συζήτηση με ειδικούς για την ανάγκη «ανάγκη βελτίωσης του τουριστικού μοντέλου» της χώρας καθώς και για πολλοστή φορά για  εξειδικευμένη εκπαίδευση του προσωπικού ξενοδοχείων. Λείπουν οι εκπαιδευμένοι ξενοδοχοϋπάλληλοι αυτή τη στιγμή;  Τι λείπει από την αγορά της εκπαίδευσης του ανθρώπινου δυναμικού; Δέχονται οι ξενοδόχοι μία εις βάθος εκπαίδευση προσωπικού θέσεων κλειδιών; Ποιος είναι κατάλληλος να την πραγματοποιήσει και ποιος θα σηκώσει το κόστος;  Είναι αυτό το ζητούμενο αυτή τη στιγμής; Στο τομέα των κρατήσεων για online offline κρατήσεις τις μπορεί να γίνει;

6.       Τι γνώμη έχετε για τα σχέδια δημιουργίας θεσμών DMMO (Destination Marketing Management Operations) από δημοτικούς φορείς όπως αυτού του Πειραιά που είδε το φως της δημοσιότητας στο Tornos News?

Η www.novaideahospitality.com είναι σύμβουλος πωλήσεων του ξενοδοχείου www.athenscomfort.gr.






















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου