Σε νέα μοντέρνα γραφεία μετακινήθηκε η expedia. Στο κέντρο της επιχειρηματικής Αθήνας, Λεωφόρος Βασιλίσης Σοφίας 109 και μετά από μία έντονη δραστηριοποίησή της στην Ελληνική τουριστική αγορά το φετινό καλοκαίρι βρίσκει την διαδικτυακή πλατφόρμα πανέτοιμη να υποδεχτεί πλήθος αιτημάτων για κρατήσεις σε ξενοδοχεία, αεροπλάνα, κρουαζιέρες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και πλήθος άλλων προϊόντων. Οι διαδικτυακές αναζητήσεις για διακοπές σε παγκόσμιο επίπεδο συνεχώς αυξάνεται και αποτυπώνεται σε ποσοστό της τάξης του 12%. Νέα site εμφανίζονται συνεχώς, νέες εφαρμογές κυκλοφορούν, όλο και εξυπνότερα mobile τηλέφωνα εμφανίζονται, όλο και περισσότεροι ανθρώποι σκυμμένοι στις μικροσυσκευές τους προσπαθούν να προσεγγίσουν τα όνειρά τους και να οργανώσουν τα ταξίδια τους.
Η expedia όμιλος πολλών εταιριών εφαρμόζει ένα global marketing με διαφημίσεις, καταχωρήσεις, viedos, rewards και άλλους τρόπους απευθύνεται στην παγκόσμια τουριστική αγορά και κερδίζει συνεχώς έδαφος στο τομέα των ταξιδιωτικών πακέτων και των διανυκτερεύσεων. Η Αθήνα σχεδόν έχει καλυφθεί σε συνεργάτες ξενοδοχεία και οι κρατήσεις συνεχώς αυξάνονται. Μέσος όρος των διανυκτερεύσεων είναι 2.3 μέρες και των πακέτων 3.8 Πολλές από τις κρατήσεις πραγματοποιούνται μέσω κινητών συσκευών. Το προβάδισμα βέβαια των κρατήσεων ανήκει σε κρατήσεις από desktops.
Θετικός λοιπόν προβληματισμός για την παραπέρα οργάνωση του συστήματος και την υποστήριξη των χρηστών και των επιχειρήσεων για το πως να αυξήσουν την αποτελεσμάτικότητα των ενεργειών τους προς όφελός του ο καθένας. Στα ξενοδοχεία η expedia δίνει μεγάλο βάρος στην προώθηση των προϊόντων στις μεγάλες πόλεις και τα τουριστικά θέρετρα της Ελλάδος και υποστηρίζει με τα εξαιρετικά της εργαλεία προωθητικές καμπάνιες και στοχευμένες προσφορές. Η καλή φωτογραφία, και το ποιοτικό περιεχόμενο των ιστοτόπωνθα πρέπει να είναι πάντα μέσα στις προτεραιότητες των διαχειριστών.
Την πολύ πετυχημένη παρουσίαση της expedia και της δράση στη στην Ελλάδα έκανε το στέλεχος της εταιρείας και υπέυθυνος Marketing Νίκος Σιγλίδης και άλλα στελέχη και παραβρέθηκαν στελέχη ξενοδοχείων νέων μελών της expedia από την Αθήνα. Ακολούθησε συζήτηση.
Η expedia όμιλος πολλών εταιριών εφαρμόζει ένα global marketing με διαφημίσεις, καταχωρήσεις, viedos, rewards και άλλους τρόπους απευθύνεται στην παγκόσμια τουριστική αγορά και κερδίζει συνεχώς έδαφος στο τομέα των ταξιδιωτικών πακέτων και των διανυκτερεύσεων. Η Αθήνα σχεδόν έχει καλυφθεί σε συνεργάτες ξενοδοχεία και οι κρατήσεις συνεχώς αυξάνονται. Μέσος όρος των διανυκτερεύσεων είναι 2.3 μέρες και των πακέτων 3.8 Πολλές από τις κρατήσεις πραγματοποιούνται μέσω κινητών συσκευών. Το προβάδισμα βέβαια των κρατήσεων ανήκει σε κρατήσεις από desktops.
Θετικός λοιπόν προβληματισμός για την παραπέρα οργάνωση του συστήματος και την υποστήριξη των χρηστών και των επιχειρήσεων για το πως να αυξήσουν την αποτελεσμάτικότητα των ενεργειών τους προς όφελός του ο καθένας. Στα ξενοδοχεία η expedia δίνει μεγάλο βάρος στην προώθηση των προϊόντων στις μεγάλες πόλεις και τα τουριστικά θέρετρα της Ελλάδος και υποστηρίζει με τα εξαιρετικά της εργαλεία προωθητικές καμπάνιες και στοχευμένες προσφορές. Η καλή φωτογραφία, και το ποιοτικό περιεχόμενο των ιστοτόπωνθα πρέπει να είναι πάντα μέσα στις προτεραιότητες των διαχειριστών.
Την πολύ πετυχημένη παρουσίαση της expedia και της δράση στη στην Ελλάδα έκανε το στέλεχος της εταιρείας και υπέυθυνος Marketing Νίκος Σιγλίδης και άλλα στελέχη και παραβρέθηκαν στελέχη ξενοδοχείων νέων μελών της expedia από την Αθήνα. Ακολούθησε συζήτηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου