Εδώ θα παραθέσουμε μερικά από τα tips που συλλέξαμε κατά την διάρκεια της παρακολούθησης του σεμιναρίου.
Η Ιστοσελίδα είναι το μαγαζί σας στον αέρα, τόνισε ο παρουσιαστής, πρέπει να φορτώνει γρήγορα και να έχει πολλές και διαφορετικές οθόνες. Παρέπεμψε σε 2 παραδείγματα το ένα τουριστικού πρακτορείου (Key Tours) τα οποία αναδείκνυαν τα προϊόντα με εύκολα κουμπιά book online, πολύ ωραίες εικόνες, μεγάλο πελατολόγιο, ιστορικά στοιχεία της επιχείρησης. Όλα αυτά τα στοιχεία προέτρεπαν τον επισκέπτη και τον βοηθούσαν να πάρει εύκολες και γρήγορες αποφάσεις. Το άλλο παράδειγμα ήταν ενός ξενοδοχείου (Hera Hotel) με κουμπιά πολλών επιλογών για on line κρατήσεις, πληροφόρηση για τον καιρό, ωραίο design, στοιχεία επικοινωνίας κλπ. κατά την κατασκευή του site αποφεύγουμε τις μεγάλες εικόνες, κάνουμε δοκιμαστικό έλεγχο, δεν παραθέτουμε πολλές πληροφορίες κλπ.
Στο καιρό μας το 46% των καταναλωτών αγοράζει τουριστικές υπηρεσίες διαδικτυακά. το 87% αναζητεί λύσεις από κινητό. Η ιστοσελίδα λοιπόν του κινητού πρέπει να ανταποκρίνεται. Η πλοήγηση πρέπει να είναι προς τα κάτω. Γενικά παρατηρείται αύξηση των κρατήσεων από κινητές συσκευές 75%, από κινητά 27% και αύξηση των εσόδων 17,5%. Σε ένα χρόνο οι κρατήσεις αυξήθηκαν 100% από κινητά.
Εργαλεία απαρέτοιτα :
a. Google maps : Τοποθέτηση στο χάρτη. Οσο πιό πολλές επισκέψεις έχει το site τόσο πιό πολύ αναδεικνύεται το location.
b. Σελίδα google plus :
Google my Business: Σημαντικό εργαλείο. Σημασία έχει να παρακολουθείται και να υπάρχει διαχειριστής που να απαντά στις κριτικές. Να δίνονται αναφορές μία φορά το μήνα.
c. Social Media : Μεγάλη σημασία γιατί η επιχείρηση αντιμετωπίζει κριτικές και πρέπει να είναι προσεκτική. Οι επισκέπτες επηρεάζονται από τις κριτικές. Απαντάμε με ωραίο τρόπο. Η δύναμη των social media είναι μεγάλη..
d. Blog : Είναι για την καταγραφή των εμπειριών.
e. SEM : Search Engine Marketing. Προσοχή στο κανόνα: Συνάφεια - ποιότητα - τιμή. Παραδείγματα key phrases and words.
f. Google trends : Πρέπει να τα συμβολεύεσθε.
g. Quality score : Είναι ένα πρόσφατο εργαλείο πολύ χρήσιμο που μετρά την ποιότητα του site μέσα από τα διάφορα bids.
Επικοινωνία προσφοράς : με όλα τα στοιχεία content, banners, ακρίβεια.. κλπ
h. You Tube : Είναι ανερχόμενο εργαλείο και παίζουν πάρα πολύ οι εικόνες.
i. Remarketing για νέους πελάτες. Αξιοποίηση των key word planers, έρευνα στo google trends για τα καλλίτερα κλειδιά κλπ.
j. Web analytics : Μέτρηση της επισκεψιμότητας, προέλευση, στατιστικά..
k. Εκπαιδευτική πλατφόρμα : για πιστοποίηση μετά από 8 ώρες σταδιακή εκπαίδευση.
l. SEO : για τα κλασσικά αποτελέσματα (μπλέ). Τα κόκκινα είναι για τις πωλήσεις. Το SEO έχει στόχο να ενημερώσει. Παίζει αυτός που δίνει την καλλίτερη πληροφορία. Αναλογία κόκκινα με μπλε 4 προς 10.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου