Τρεις μήνες που φάνηκαν αιωνιότητα. Τρεις μήνες με πολλές ανησυχίες, ερωτηματικά, σημαντικές αποφάσεις που έπρεπε να παρθούν άμεσα, αλλά με μία μόνο σκέψη να παραμένει σταθερή: η φιλοξενία οφείλει να παραμείνει φιλοξενία και την επόμενη μέρα. Μπορεί κανείς μας να μη γνώριζε το μέλλον, αλλά ήταν απόλυτα ξεκάθαρο ότι θα έπρεπε να έχει τις αρχές της φιλοξενίας όπως είναι γραμμένες στο DNA μας: ασφάλεια και υπηρεσίες με ταυτότητα, τοπική αυθεντικότητα και ελληνικά χαρακτηριστικά. Το ισχυρότερο brand της χώρας πρέπει να παραμείνει ισχυρό, ίδιο στην ουσία και στο συναίσθημά του, όσο και αν οι νέες συνθήκες έμοιαζαν να το θέλουν πιο… αποστειρωμένο.
Η ασφάλεια και η υγεία πελατών και εργαζομένων ήταν πάντα σημαντική για τα ξενοδοχεία, ωστόσο σήμερα αποτελούν την απόλυτη προτεραιότητα. Οι ενισχυμένοι κανόνες υγιεινής και η αναδιοργάνωση του καθαρισμού και της απολύμανσης δωματίων και κοινόχρηστων χώρων δεν είναι επιλογή αλλά προαπαιτούμενο, με τα διεθνή και ελληνικά ξενοδοχειακά brands να αναπτύσσουν νέα πρωτόκολλα που θα μείνουν. Η πανδημία που έπληξε και συνεχίζει να πλήττει τον πλανήτη μάς έφερε αντιμέτωπους με νέους κινδύνους, τόσο ως επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας όσο και ως δυνητικούς επισκέπτες. Κινδύνους που είναι σίγουρο ότι θα μας απασχολήσουν και στο μέλλον. Ως Όμιλος θεωρήσαμε ζωτικής σημασίας να επενδύσουμε περαιτέρω στον τομέα της υγείας και της ασφάλειας, για αυτό και συμμετείχαμε στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πιστοποιημένου προτύπου.
Δείτε ακόμη στο MSN:
Η Ελλάδα στις κορυφαίες τουριστικές προτάσεις (Protothema.gr)
Οι Γερμανοί ξαναξεκινούν τα ταξίδια (Protothema.gr)
Βίντεο - διαφήμιση της Ryanair για την χώρα μας (Protothema.gr)
Από πού περιμένει τουρίστες φέτος η Ελλάδα (Protothema.gr)
Προχωρούμε στην προσθήκη μιας νέας διεύθυνσης στις μονάδες μας, μιας διεύθυνσης υγείας που δεν αφορά μόνο την εφαρμογή ολοκληρωμένων πολιτικών και διαδικασιών για την πρόληψη και την αποφυγή πιθανής μετάδοσης νοσημάτων, αλλά και τη διασφάλιση της αποτελεσματικής και άμεσης παροχής ιατρικής φροντίδας και βασικών πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας σε περίπτωση ανάγκης.
Μια τέτοιου είδους ενέργεια, αν και κοστοβόρα, είναι ζήτημα ευθύνης για τη φροντίδα του επισκέπτη, και αυτός είναι ο μόνος δρόμος για μια σχέση εμπιστοσύνης που θα διατηρηθεί. Το σύνολο των ενεργειών μας έχει στόχο τη διασφάλιση της «worry-free» εμπειρίας και την επίτευξη του σκοπού του ταξιδιού, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικού.
Η ασφάλεια και η υγεία πελατών και εργαζομένων ήταν πάντα σημαντική για τα ξενοδοχεία, ωστόσο σήμερα αποτελούν την απόλυτη προτεραιότητα. Οι ενισχυμένοι κανόνες υγιεινής και η αναδιοργάνωση του καθαρισμού και της απολύμανσης δωματίων και κοινόχρηστων χώρων δεν είναι επιλογή αλλά προαπαιτούμενο, με τα διεθνή και ελληνικά ξενοδοχειακά brands να αναπτύσσουν νέα πρωτόκολλα που θα μείνουν. Η πανδημία που έπληξε και συνεχίζει να πλήττει τον πλανήτη μάς έφερε αντιμέτωπους με νέους κινδύνους, τόσο ως επαγγελματίες του κλάδου της φιλοξενίας όσο και ως δυνητικούς επισκέπτες. Κινδύνους που είναι σίγουρο ότι θα μας απασχολήσουν και στο μέλλον. Ως Όμιλος θεωρήσαμε ζωτικής σημασίας να επενδύσουμε περαιτέρω στον τομέα της υγείας και της ασφάλειας, για αυτό και συμμετείχαμε στη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου πιστοποιημένου προτύπου.
Δείτε ακόμη στο MSN:
Η Ελλάδα στις κορυφαίες τουριστικές προτάσεις (Protothema.gr)
Οι Γερμανοί ξαναξεκινούν τα ταξίδια (Protothema.gr)
Βίντεο - διαφήμιση της Ryanair για την χώρα μας (Protothema.gr)
Από πού περιμένει τουρίστες φέτος η Ελλάδα (Protothema.gr)
Προχωρούμε στην προσθήκη μιας νέας διεύθυνσης στις μονάδες μας, μιας διεύθυνσης υγείας που δεν αφορά μόνο την εφαρμογή ολοκληρωμένων πολιτικών και διαδικασιών για την πρόληψη και την αποφυγή πιθανής μετάδοσης νοσημάτων, αλλά και τη διασφάλιση της αποτελεσματικής και άμεσης παροχής ιατρικής φροντίδας και βασικών πρωτοβάθμιων υπηρεσιών υγείας σε περίπτωση ανάγκης.
Μια τέτοιου είδους ενέργεια, αν και κοστοβόρα, είναι ζήτημα ευθύνης για τη φροντίδα του επισκέπτη, και αυτός είναι ο μόνος δρόμος για μια σχέση εμπιστοσύνης που θα διατηρηθεί. Το σύνολο των ενεργειών μας έχει στόχο τη διασφάλιση της «worry-free» εμπειρίας και την επίτευξη του σκοπού του ταξιδιού, είτε αναψυχής είτε επαγγελματικού.
Πάντα ήταν κρίσιμο και τώρα επιβεβλημένο να αναπτύξουμε και να αφιερώσουμε πόρους στην εκπαίδευση και να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους της και τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται. Σήμερα, η συνεχής εκπαίδευση όσων στελεχώνουν τα ξενοδοχεία μας, το πολυτιμότερο κεφάλαιο των μονάδων μας, όλων εκείνων που καλούνται να κατανοήσουν, να εφαρμόσουν και να τηρήσουν τους νέους τρόπους χωρίς να επιβαρύνουν τον επισκέπτη, χωρίς να τον κάνουν να νιώσει διαφορετικά -στο μέτρο του δυνατού- από ό,τι πριν είναι παραπάνω από επιτακτική. Οι επαγγελματίες του Τουρισμού στη νέα εποχή οφείλουν να είναι ακριβώς αυτό, επαγγελματίες. Με σύγχρονη και συστηματική εκπαίδευση, κατάρτιση, συνέπεια, γνώση και αγάπη για το αντικείμενο. Αυτούς τους επαγγελματίες, όμως, έχουμε υποχρέωση, πολιτεία και επιχειρήσεις, να τους φροντίσουμε αυτή την περίοδο και να μην τους εγκαταλείψουμε μόνους στην ανασφάλεια και την αντικειμενική μείωση του εισοδήματός τους. Όλοι θα πρέπει να αναλάβουμε το φορτίο που μας αναλογεί.
Φέτος είναι ζήτημα επιβίωσης αλλά και καθοριστικής σημασίας το πώς θα διαχειριστούμε τα παραπάνω, δηλαδή τον υγειονομικό παράγοντα αλλά και αυτόν των επακόλουθων οικονομικών επιπτώσεων. Φέτος όμως έχουμε και μια ευκαιρία, που οι συνθήκες ευνοούν, να ανακαλύψουμε και να προβάλουμε την Ηπειρωτική Ελλάδα. Τόσο οι Έλληνες όσο και οι ξένοι επισκέπτες, που αναμένουμε να έρθουν στη χώρα μας, σε σημαντικό ποσοστό ενδεχομένως θα επιλέξουν να ανακαλύψουν τις ομορφιές της ενδοχώρας, και τα οφέλη μπορούν να είναι πολλαπλά. Η ενίσχυση και προώθηση των ηπειρωτικών τουριστικών προϊόντων μας, παραθαλάσσιων και μη, μπορούν να αποτελέσουν την αρχή μιας νέας εθνικής στρατηγικής. Διατηρώντας τη συνέχεια στη διαρκή αναβάθμιση και προβολή των ώριμων και αναπτυσσόμενων νησιωτικών προορισμών μας, η διεύρυνση των προσφερόμενων επιλογών και η οργανωμένη και συστηματική ανάπτυξη και προώθησή τους μπορεί να προσφέρει σχεδόν ανέξοδες λύσεις σε χρόνια σημαντικά ζητήματα. Με πύλες εισόδου τα οδικά μας σύνορα αλλά κυρίως τα δύο μεγάλα αεροδρόμια, το Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα και το Μακεδονία στη Θεσσαλονίκη, μπορούμε να στοχεύσουμε σε αγορές και εποχές χωρίς τους περιορισμούς των πτήσεων charter. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε άμεσα να εργαστούμε για να επιτύχουμε την πολυπόθητη διεύρυνση της τουριστικής περιόδου. Συγχρόνως, μπορούμε να αυξήσουμε την τουριστική φέρουσα ικανότητα της χώρας στις περιόδους αιχμής εκμεταλλευόμενοι τις υπάρχουσες υποδομές. Είναι άλλωστε χαρακτηριστική η ανάπτυξη των παράλιων περιοχών μας σε θέμα υποδομών, χωρίς να λείπει η φυσική ομορφιά. Από τη Χαλκιδική και το Πήλιο μέχρι τα Σύβοτα και τη Μεσσηνία, η Ελλάδα είναι γεμάτη πανέμορφους προορισμούς που αξίζει κανείς να ανακαλύψει, είναι έτοιμη να διηγηθεί μοναδικές ιστορίες στους ταξιδιώτες της νέας εποχής και να τους κάνει κοινωνούς του πολιτισμού της. Επιπλέον, η ανάπτυξη διαφοροποιημένων τουριστικών προϊόντων με ταυτότητα σε όλη τη χώρα εκκολάπτει συνέργειες, οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν περαιτέρω την ανταγωνιστική μας θέση στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη με όφελος τόσο για τους αναπτυσσόμενους προορισμούς μας όσο και για τους ήδη πρωταγωνιστές και καταξιωμένους.
Η Ελλάδα δεν θα σταματήσει να είναι ποτέ αγαπημένος προορισμός, και εμείς, όλοι μαζί, οφείλουμε να συνεχίσουμε να υπηρετούμε το ισχυρότερο brand της χώρας με ευελιξία και ευθύνη, προσαρμόζοντας τις λειτουργίες μας και φροντίζοντας να ζήσει ο επισκέπτης την αυθεντική ελληνική εμπειρία. Να πάρει μαζί του το δικό του κομμάτι Ελλάδας και να γίνει πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό.
Ο Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος είναι CEO της αλυσίδας Domotel Hotels & Resorts και ιδρυτής της DHR Services εταιρείας ηγέτιδας στον χώρο του hotel management και της συμβουλευτικής. 23/6/2020
Η Ελλάδα δεν θα σταματήσει να είναι ποτέ αγαπημένος προορισμός, και εμείς, όλοι μαζί, οφείλουμε να συνεχίσουμε να υπηρετούμε το ισχυρότερο brand της χώρας με ευελιξία και ευθύνη, προσαρμόζοντας τις λειτουργίες μας και φροντίζοντας να ζήσει ο επισκέπτης την αυθεντική ελληνική εμπειρία. Να πάρει μαζί του το δικό του κομμάτι Ελλάδας και να γίνει πρεσβευτής της χώρας μας στο εξωτερικό.
Ο Κωνσταντίνος Αλεξόπουλος είναι CEO της αλυσίδας Domotel Hotels & Resorts και ιδρυτής της DHR Services εταιρείας ηγέτιδας στον χώρο του hotel management και της συμβουλευτικής. 23/6/2020
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου