Έχετε το λόγο μας

To Room Hospitality Athens & Greece είναι μια ιδέα-συνέχεια μιας σειράς blogs που ο υπογράφων θεωρεί «δωρεάν οχήματα» για ένα ου-τοπικό ταξίδι στο φιλοξενείο-γη. Στο δρόμο ο οδηγός συναντά τοπία, καταλύματα, αξιοθέατα, ανθρώπους, φαινόμενα, ιδέες που μετά από μία αφ-αιρετική αξιολόγησή τους, αποτυπώνει τις εντυπώσεις του με ιδιαίτερο τρόπο. Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο-γη για το όμορφο αυτό ταξίδι και την δωρεάν παροχή άπειρων αγαθών και υπηρεσιών στους παραμένοντες … Παράλληλα μοντέρνα ή παραδοσιακά καταλύματα καλούνται να αποδείχνουν κάθε στιγμή την ικανότητα τους να αποπληρώνουν με ωραίο, σεμνό και value for money τρόπο τις ανάγκες των πελατών τους.

Τετάρτη 7 Απριλίου 2021

ΝΙΗ: Hotel Οperation, Λειτουργία Ξενοδοχείου (1)


H Nova Idea Hospitality (NIH) είναι ένα team έμπειρων επαγγελματιών που προτείνουν ένα ιστότοπο, εργαλείο πολλαπλών χρήσεων. Η ΝΙΗ απευθύνεται πρώτον σε ξενοδόχους, ιδιοκτήτες καταλυμάτων ενοικίασης δωματίων. Η ΝΙΗ προσφέρει μια παλέτα προτάσεων και εργαλείων για την βελτίωση της οργάνωσης λειτουργίας των καταλυμάτων τους. Ο covid-19 στο πέρασμά του αφήνει πολλά τραύματα. Σε πολλούς όμως επιχειρηματίες δίνει ευκαιρίες για προβληματισμό σε οικονομικά διαχειριστικά,λειτουργικά και άλλα θέματα. Η ΝΙΗ απευθύνεται δεύτερον σε ένα εν δυνάμει πελατειακό κοινό, μεμονωμένων, χοντρεμπόρων ή άλλων μεσαζόντων που αναζητεί κατάλυμα ή συνεργασίες σε ανταγωνιστικές τιμές για διαμονές. Αυτό (θα) γίνεται μέσω της μοντέρνας μηχανής κρατήσεων (https://bookonlinenow.net) που διαθέτει και ενδιαφέρουσες συνεργασίες της πλατφόρμας ΝΙΗ με καταλύματα.

Κάλεσμα πρώτον: Ποιο τουριστικό κατάλυμα υποδοχής επισκεπτών δεν θέλει να βελτιώσει την ποιότητα της λειτουργίας του; Το τμήμα υποδοχής είναι το πιλοτήριο ή η γέφυρα πασών των τμημάτων στο ξενοδοχείο αλλά και με εξωτερικούς παράγοντες. Προκύπτουν λοιπόν ζητήματα εκσυγχρονισμού διαδικασιών λειτουργίας, εργαλείων, εκπαίδευσης και αξιολόγησης προσωπικού, δημοτικότητας υπηρεσιών, θεσμών και συμπεριφορών στους χρήστες πελάτες μέσω μετρήσεων ικανοποίησης. Μήπως όμως και τα πίσω τμήματα παραγωγής υποστήριξης των μπροστινών δεν χρειάζονται σε βάθος παρακολούθηση, αναδιάταξη, έλεγχο, αναπροσαρμογή στόχων, κοστολογίων, προϋπολογισμών; Φυσικά ΝΑΙ. Προμήθειες, αποθήκες, όροφοι, υγιεινή και ασφάλεια, πρωτόκολλα. Τα επισιτιστικά τμήματα κατέχουν εξέχουσα θέση στον προβληματισμό της ΝΙΗ και χαίρουν ιδιαιτέρων ενεργειών υποστήριξης, για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες, των διαδικασιών, το προσωπικό και τα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας. Κάλεσμα δεύτερον: Σε επισκέπτες που αναζητούν ευκαιρίες κρατήσεων από έξυπνες μηχανές κρατήσεων. Πάσης φύσεως εν δυνάμει πελάτες, χοντρέμποροι, μεμονωμένοι, ΟΤΑ_δες, Offline_αδες παρόχοι, ενδιάμεσοι κλπ. μπορούν να αιτηθούν δωματίων με πάρα πολύ καλούς όρους και τιμές. Βλέπε (σύντομα) λοιπόν αγαπητέ επισκέπτη τη προσαρτημένη σούπερ μοντέρνα πλατφόρμα κρατήσεων: https://bookonlinenow.net 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου