ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ, ΔΙΑΚΟΠΕΣ, ΔΙΑΜΟΝΕΣ, ΕΚΔΡΟΜΕΣ, ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, MARKETING, OPERATION Αθήνα και Ελλάδα. Κερδίστε από τις προτάσεις και τις διεπαφές του blog. Συνθέστε τις ιδέες σας με τις προτάσεις μας. Αναλαμβάνουμε short or long term δημιουργικό έργο. Καλέστε μας στο +6955817829 ή στείλτε μήνυμα στο novus.sales@gmail.com
Έχετε το λόγο μας
To Room Hospitality Athens & Greece είναι μια ιδέα-συνέχεια μιας σειράς blogs που ο υπογράφων θεωρεί «δωρεάν οχήματα» για ένα ου-τοπικό ταξίδι στο φιλοξενείο-γη. Στο δρόμο ο οδηγός συναντά τοπία, καταλύματα, αξιοθέατα, ανθρώπους, φαινόμενα, ιδέες που μετά από μία αφ-αιρετική αξιολόγησή τους, αποτυπώνει τις εντυπώσεις του με ιδιαίτερο τρόπο. Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο-γη για το όμορφο αυτό ταξίδι και την δωρεάν παροχή άπειρων αγαθών και υπηρεσιών στους παραμένοντες … Παράλληλα μοντέρνα ή παραδοσιακά καταλύματα καλούνται να αποδείχνουν κάθε στιγμή την ικανότητα τους να αποπληρώνουν με ωραίο, σεμνό και value for money τρόπο τις ανάγκες των πελατών τους.
Σελίδες
Πέμπτη 8 Απριλίου 2021
ΝΙΗ, Revenue Increase, Αύξηση Εσόδων (5) Post
Θέσαμε σε στέλεχος της πλατφόρμας NIH (https://www.novaideahospitality.com/) το ΕΡΩΤΗΜΑ:
To 2020 είναι η χρονιά των μεγάλων απωλειών. Βλέπουμε τα ζητήματα τα
οποία η ομάδα σας αναπτύσσει στο τομέα του Ξενοδοχειακού Τουριστικού
Management και μας ενδιαφέρει πολύ το «Revenue increase». Μπορείτε να
μας το αναπτύξτε αυτό εν συντομία; ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Το θέμα αυτό είναι από τα σοβαρότερα που απασχολούν τους ξενοδόχους
καθώς οι οικονομικές απώλειες από την φετινή χρονιά θα είναι της τάξης
του 80-90%μια, ουσιαστικά, χαμένη τουριστική περίοδος. Το ερώτημα που
μπαίνει είναι πως θα αναπληρωθεί το χαμένο έδαφος. Δείτε το παρακάτω
παράδειγμα: Τα ξενοδοχεία φέτος, σύμφωνα με τους ειδικούς θα έχουν απώλεια της τάξης του 90% του τζίρου τους. Δύσκολο να την ανακτήσουν μέσα σε 1 χρόνο. Υπόθεση ότι ένα 3-4 Αστέρων ξενοδοχείο Αθηνών έχει ετήσιο τζίρο περίπου 2.500.000 €. Φέτος
θα βάλει στο ταμείο του με χίλιες δύο δυσκολίες τους μήνες λειτουργίας
χαμηλής απόδοσης περίπου 250.000 ευρώ. Άρα απώλεια 2.250.000 ευρώ! Του
χρειάζονται πέντε (5) με έξι (6) χρόνια λογικά σε τιμές αγοράς από
κρατήσεις να καλύψει τις απώλειες θα είναι δύσκολο. Το μεγάλο ερώτημα
εδώ είναι τι θα κάνετε;
και το θέμα δεν είναι οι μεγαλοξενοδόχοι οι οποίοι έχουν επιτελεία και
σοφούς και πόρους και τρόπους και μηχανισμούς και τμήματα marketing να
ανακάμψουν. Το πρόβλημα πρέπει να λυθεί από εσάς. Το κενό αυτό έρχεται να καλύψει η Nova Idea Hospitality η οποία με το σχέδιο και τα εργαλεία των έμπειρων στελεχών της διαθέτει:
Επαγγελματικό τουριστικό ξενοδοχειακό know how, Management, κρατήσεις,
On line Travel Agents (Ο.Τ.Α.), Off Line Travel Agents (Τ.Ο.), Hotel
Operation, FB, Human Resources etc. Τι εξασφαλίζει;: Μειώσεις προμηθειών, λιγότερες
ακυρώσεις, νέα συμβόλαια, επαναδιαπραγμάτευση συμβολαίων, εναρμόνιση
της επιχείρησης στα νέα δεδομένα της αγοράς, ενεργοποίηση κοιμισμένων
πελατολογίων και επικοινωνιών, έξυπνο χειρισμό social media, φιλικές
απαντήσεις στα comments O.T.A., πλούσιο portofolio – backup: Ο.Τ.Α.,
tourist, travel agencies, επιχειρήσεις, μεμονωμένους, automation apps..
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου