Έχετε το λόγο μας

To Room Hospitality Athens & Greece είναι μια ιδέα-συνέχεια μιας σειράς blogs που ο υπογράφων θεωρεί «δωρεάν οχήματα» για ένα ου-τοπικό ταξίδι στο φιλοξενείο-γη. Στο δρόμο ο οδηγός συναντά τοπία, καταλύματα, αξιοθέατα, ανθρώπους, φαινόμενα, ιδέες που μετά από μία αφ-αιρετική αξιολόγησή τους, αποτυπώνει τις εντυπώσεις του με ιδιαίτερο τρόπο. Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο-γη για το όμορφο αυτό ταξίδι και την δωρεάν παροχή άπειρων αγαθών και υπηρεσιών στους παραμένοντες … Παράλληλα μοντέρνα ή παραδοσιακά καταλύματα καλούνται να αποδείχνουν κάθε στιγμή την ικανότητα τους να αποπληρώνουν με ωραίο, σεμνό και value for money τρόπο τις ανάγκες των πελατών τους.

Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2020

Nova Idea Hospitality: με στρατηγική, σχέδιο, εργαλεία, γνώση, άκρες, εχεμύθεια, φαντασία και αφοσίωση, για την απογείωση των κρατήσεων και την αύξηση του τζίρου των ξενοδόχων

 
ΕΣΟ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ 2021!
Συχνά πολλά ζητήματα απασχολούν τον ξενοδόχο. Έχει ένα εξαιρετικό προϊόν με "αξιόλογες" υπηρεσίες ή έχει μπει στο τούνελ του κορονοϊού ή κάποιο άλλο και προβληματίζεται τι να κάνει. Δεν υποψιάζεται καν ότι η φωτογράφιση του ξενοδοχείου του δεν αποδίδει, στέλνει τους διαδικτυακούς επισκέπτες στους ανταγωνιστές, δεν φαντάζεται ότι έχει κάνει ένα κακό start up πριν από πολλά χρόνια και δεν του περνάει καθόλου από του νου ότι αξίζει τον κόπο να κάνει ένα restart up.

Ένα άλλο θέμα είναι ό,τι βλέπει τις κριτικές του και τις χαίρεται, καθώς και την προκύπτουσα βαθμολογία από τις αξιολογήσεις των πελατών και όταν θυμάται δίνει απαντήσεις ενοχλημένος (!) πολλές φορές από αυστηρές κριτικές. Όταν κάποιες ή όλες από αυτές είναι θετικές αναπαύεται στις δάφνες του και αφήνει το εργαλείο αυτό να κοιμάται ή να αργοδουλεύει! Μία από τις αρχές των κριτικών είναι ότι για να ανέβουν δύο (2) βαθμούς απαιτούνται δυόμιση (2,5) χρόνια σκληρής δουλειάς.

Η κεντρική φωτογραφία πολλές φορές είναι αφημένη στην καλλιτεχνική ίσως ευχέρεια ενός τρίτου και δεν είναι επιλεγμένη με τα κριτήρια της ειδικής πώλησης του ξενοδοχειακού προϊόντος. Δεν προσφέρει στον επισκέπτη κάτι ιδιαίτερο και δεν προοιωνίζεται ως ένα σημαντικό στόρυ που θα ακολουθεί όλον τον ιστό των διαδικτυακών παρουσιάσεων. Αρμενίζει λοιπόν το website και όπου θέλει ο άνεμος το σπρώχνει. Ωστόσο η φωτογράφηση και το mixing των φωτογραφιών ανά προμηθευτή ΟΤΑ, πρακτορεία, κλπ δεν προσφέρει κάτι ιδιαίτερο και αυτό δεν το υποψιάζεται. Ως γνωστόν η φωτογράφηση αποτελεί το 80% της απόδοσης της παρουσίασης για τις αποτελεσματικές πωλήσεις.

Στα κρυμμένα μυστικά είναι και η ανάπτυξη ενός έξυπνου στησίματος τύπων δωματίων, η ονοματοθεσία τους, η διαχείρισή τους και το συνεχές έξυπνο "φόρτωμα" και "αποφόρτωμα" αυτών δηλαδή η περίφημη διαθεσιμότητα και η παρακολούθηση του ανταγωνισμού στις τιμές. Είναι τέχνη το διάβασμα του αντιπάλου πέρα από τα έντεχνα rate intelligence που διανέμονται δωρεάν σε όλον το ανταγωνισμό (!)  Δεν είναι τέχνη να στέλνεις τις κρατήσεις δηλαδή τις διανυκτερεύσεις, δηλαδή τα ευρώ σας στον ανταγωνισμό!

Αυτά και άλλα πολλά αγαπητοί μας συνάδελφοι τα αντιμετωπίζει η Nova Idea Hospitality έξυπνα και αποτελεσματικά.

Ελάτε σε εμάς για ένα νέο start up, δηλαδή στήσιμο από την αρχή.

Προσφορά στην οικονομική τιμή επτακόσια ευρώ άπαξ (700) + ΦΠΑ 24%. Όλες σας οι σελίδες Ο.Τ.Α και ενσωμάτωση νέων προμηθευτών και χοντρεμπόρων της αγοράς καθώς και μεμονωμένων πέρα από το δικό σας πελατολόγιο. Υπάρχει αποτελεσματικός τρόπος παρακολούθησης των επιπλέον κρατήσεων που προέρχονται από την διαχείρισή μας ώστε να ελέγχετε και ελέγχουμε την επίτευξη του στόχου αύξησής των πωλήσεων, μέσω κωδικών, σε 10% ή 15% ή 20%.

Από την αύξηση του τζίρου που θα προκύψει το όφελός μας θα είναι ετησίως 6%. Υπογράφουμε συμβόλαιο. Παλαιά συμβόλαια που δεν αποδίδουν πλέον τα επαναδιαπραγματευόμαστε ή τα αντικαθιστούμε. Ο,τι είναι λάθος και αποφέρει καμία κίνηση, χρειάζεται ανανέωση ή καινούργιο.

Η Nova Idea Hospitality διαθέτει εργαλεία και υπηρεσίες που συνάδουν με τη στρατηγική της δηλ. την αύξηση του τζίρου της επιχείρησης και τα θέτει στη διάθεση του επιχειρηματία σε χαμηλές τιμές καθώς και προσφέρει μερικά από αυτά για δωρεάν ή περιοδική χρήση. Εκπαίδευση δωρεάν, παρουσίαση δωρεάν, μελέτη δέκα σελίδων περίπου και ανάλυση του profile της επιχείρησης αφού μας δώσετε και λογιστικά στοιχεία και ό,τι χρειαστεί σχετικό, έναντι αμοιβής τριακοσίων πενήντα ευρώ (350) τα οποία σε περίπτωση συνεργασίας για τα ανωτέρω ενσωματώνονται στην άπαξ τιμή των εφτακοσίων (700). Αν δεν προκύψει συνεργασία η αξία της προεργασίας μελέτης είναι αναγκαίως καταβλητέα.

Είμαστε στη διάθεσή σας να σας απαντήσουμε σε όλα τα σχετικά ερωτήματα και δια της φυσικής μας παρουσίας για τις κοντινές επιχειρήσεις ή τηλεδιασκέψεων για μακρινές να συνεννοηθούμε.

Δημιουργούμε σενάρια, περιεχόμενο απλών video όχι επαγγελματιών με την ευρεία έννοια αλλά αξιοποιήσιμων, αξιολογούμε και κατευθύνουμε fb γιατί μπορούμε, φτιάχνουμε bot, αποδίδουμε στα αγγλικά νοήματα, φράσεις, έννοιες, εμπορικούς όρους, όρους marketing, κατευθύνουμε άλλους επαγγελματίες, σύμφωνα με τις ανάγκες σας ώστε να γίνει αποδοτικότερο το έργο τους και αποσυρόμαστε διακριτικά όποτε εσείς το θελήσετε. Συνεργαζόμαστε με φορείς, παραγωγούς, καλλιτέχνες, προγραμματιστές, γραφίστες, διαθέτουμε κουλτούρα και κριτήρια για επαγγελματικές σχετικές αξιολογήσεις. Ο Τουρισμός για μας είναι πολιτισμός.

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ:
  • ΚΑΛΕΣΤΕ κο ΜΠΟΥΡΤΖΙΝΑΚΟ Θεμιστοκλή τηλ. +306974642180 ή
  • ΚΑΛΕΣΤΕ κο ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ Χρήστο τηλ. +306955817829
  • ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΣ ΣΕ ΦΥΣΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΣΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου