Έχετε το λόγο μας

To Room Hospitality Athens & Greece είναι μια ιδέα-συνέχεια μιας σειράς blogs που ο υπογράφων θεωρεί «δωρεάν οχήματα» για ένα ου-τοπικό ταξίδι στο φιλοξενείο-γη. Στο δρόμο ο οδηγός συναντά τοπία, καταλύματα, αξιοθέατα, ανθρώπους, φαινόμενα, ιδέες που μετά από μία αφ-αιρετική αξιολόγησή τους, αποτυπώνει τις εντυπώσεις του με ιδιαίτερο τρόπο. Ευχαριστούμε το ξενοδοχείο-γη για το όμορφο αυτό ταξίδι και την δωρεάν παροχή άπειρων αγαθών και υπηρεσιών στους παραμένοντες … Παράλληλα μοντέρνα ή παραδοσιακά καταλύματα καλούνται να αποδείχνουν κάθε στιγμή την ικανότητα τους να αποπληρώνουν με ωραίο, σεμνό και value for money τρόπο τις ανάγκες των πελατών τους.

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

Novaideahospitality: Tι μέλει γενέσθαι; Τι λέει τουριστική αγορά; τι κάνει η NovaIdea?

 
Novaideahospitality: Tι μέλει γενέσθαι; Τι λέει τουριστική αγορά; τι κάνει η NovaIdea?

Όπως έχουμε υποστηρίξει και στο παρελθόν ο τουρισμός είναι εθνική υπόθεση υποκείμενη αναγκαστικά σε τοπικούς και παγκόσμιους σκληρούς νόμους της αγοράς και χρειάζονται τολμηρές πρωτοβουλίες. Το μεγάλο ερώτημα που αιωρείται με αγωνία από κάτω μέχρι επάνω στις μέρες μας είναι τι θα γίνει με τον τουρισμό και αν και πότε και πως θα ξεκινήσει μετά από ένα (1) χρόνο covid-19 και μετά, εποχή. Δείτε παρακάτω σύνθεση τοποθετήσεων διαφόρων παραγόντων από ένα ευρύ φάσμα του πολιτικού τουρισμού που συλλέξαμε από το διαδίκτυο. 



  • Το ταξιδιωτικό συναίσθημα των Ευρωπαίων διατηρεί μια ανοδική πορεία Οι Ευρωπαίοι ελπίζουν να ταξιδέψουν έως τον Αύγουστο 2021. (Από Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Πολωνία, Ισπανία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο)..


  • Διακρίνεται διάθεση των τουριστικών επιχειρήσεων να ανοίξουν προς το Ορθόδοξο Πάσχα προκειμένου να υποδεχθούν τους πρώτους τουρίστες.. Το εγχείρημα αυτό όμως αντιμετωπίζει δυσκολίες και μάλλον “πάμε για Ιούνιο” λόγω αργού ρυθμού εμβολιασμού, συνεχιζόμενων lockdowns και συμβουλών Ευρωπαίων συμβούλων προς τους Ευρωπαίους πολίτες για αποφυγή μη απαραίτητων ταξιδιών..


  • Εκδηλώθηκε πρωτοβουλία ξενοδόχων Χαλκιδικής να επιδοτήσουν τα αρνητικά τεστ με το 50% της αξίας τους κυρίως για τα χερσαία σύνορα με τα Βαλκάνια..


  • Εν τω μεταξύ συζητήσεις διεξάγονται με Μεγάλη Βρετανία για πιστοποιητικό εμβολιασμού ανακοινώνει ανώτατος πολιτειακός παράγοντας..


  • Πιστοποιητικά εμβολιασμού (!) - PCR covid tests 72 ωρών - rapid tests θέτονται ως προϋποθέσεις ανοίγματος της αγοράς από Έλληνες ξενοδόχους..


  • Η Ελλάδα είναι μια χώρα που μπορεί να προσφέρει τα πάντα στον επισκέπτη καθώς και τουρισμό για γαστρονομία, θάλασσα, ύπαιθρο, υγεία και ευεξία, υπογραμμίζει πολιτειακός τουριστικός παράγοντας..


  • Άνοιγμα του τουρισμού με ενιαία διαχείριση και κοινά πρωτόκολλα, με επιτάχυνση διαδικασίας εμβολιασμού και εκτεταμένη χρήση των διαγνωστικών τεστ προτείνει η τουριστική αντιπολίτευση καθώς και ενίσχυση των δομών υγείας στους νησιωτικούς προορισμούς. Επίσης:


  • Μέτρα για υποστήριξη βιωσιμότητας επιχειρήσεων και προστασίας εργαζομένων στο τουρισμό με επιδότηση της εργασίας και όχι της ανεργίας και ουσιαστική μη επιστρεπτέα ενίσχυση των επιχειρήσεων.


  • Οι επιχειρήσεις θα χρειαστούν ένα “εσωτερικό μνημόνιο” (!) και ειλικρινή διάλογο φορέων ξενοδόχων και κράτους προκειμένου να ανακάμψουν τα οικονομικά τους δηλώνει επικεφαλής των Ελλήνων ξενοδόχων που τοποθετεί την τελική ανάκαμψη χρονικά μεταξύ 2022 – 2025 (!) Τα ανωτέρω φίλοι μας σταχυολογήσαμε, μεταξύ άλλων και ανασυνθέσαμε, παραλληλίσαμε και συγκρίναμε με άλλες τοποθετήσεις παραγόντων και τουριστικών sites. 
  • «Στην ελληνική οικονομία τα lockdowns μεταθέτουν τη δυναμική ανάκαμψης για το 2022. Για τον ελληνικό τουρισμό τα σενάρια για έσοδα και αφίξεις τη φετινή χρονιά είναι συνάρτηση της εξέλιξης της πανδημίας, πάντως πλήρης ανάκτηση των επιπέδων του 2019 αναμένεται από το 2024». Hμερίδα Eurobank, επικεφαλής οικονομολόγος της τράπεζας Τ. Αναστασάτος.

Παρατηρήσαμε ότι κάπως έτσι όλα τα δημοσιεύματα καταλήγουν, προκειμένου να λειάνουν προσδοκίες, φόβους, μέτρα, επιτυχίες και πιθανές αποτυχίες της επερχόμενης κρίσης στο οικονομικό τουριστικό πεδίο. Πλήθος εν τω μεταξύ από μικροεπιχειρησιακές πρωτοβουλίες έχουν ξεχυθεί διαφημιστικά μέσα από το διαδίκτυο προκειμένου να υποβοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν την σκληρή πραγματικότητα. Μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί on line & offline ανασυντάσσονται.. Τόσο το κράτος όσο και οι φορείς λένε «κάνουν ό,τι μπορούν» για να αντιμετωπίσουν την δύσκολη κατάσταση. Voila δύο (2) μεταξύ δεκάδων πρωτοβουλιών ή αν θέλετε καινοτομιών που κυκλοφορούν.


1. https://greecehealthfirst.gr/#quest1
2. https://visitgreeceapp.com/ 


Εμπιστευθείτε την

 www.novaideahospitality.com 

η οποία έχει την ωριμότητα, γνώση αγοράς και know how να σας βοηθήσει αποτελεσματικά.
Μπουρτζινάκος Θεμιστοκλής & Ρουμελιώτης Χρήστος
Τηλέφωνο Επικοινωνίας: +306974642180
Στελέχη ξενοδοχείων με ιστορία!
Με ειδικές γνώσεις στο online και offline επιχειρείν!
Email: info@novaideahospitality.com






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου